rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Hobbyn kohdevalon irrotus  (Luettu 2638 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:19.07.2014 kello on 19:02
Hobbyn kohdevalon irrotus
« : 29.03.2013 kello on 09:40 »
Mitenköhän Hobbyn kohdevalon saisi kokonaan irti? Lasin kyllä saan kammettua pois, mutta pohja on ikään kuin jousitettuna paikallaan. Olen koittanut pyörittää ja vetää mutta en uskalla kovin voimakkaasti.

-nova-

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:33
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Hobbyn kohdevalon irrotus
« Vastaus #1 : 29.03.2013 kello on 10:22 »
Mitenköhän Hobbyn kohdevalon saisi kokonaan irti? Lasin kyllä saan kammettua pois, mutta pohja on ikään kuin jousitettuna paikallaan. Olen koittanut pyörittää ja vetää mutta en uskalla kovin voimakkaasti.

-nova-

Näyttää hyvin samanlaiselta kuin burstnerissani. Siis meisseli tai puukko tms. kauluksen alle ja vetoa. Se todella lienee jousien takana.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.02.2020 kello on 15:16
« Vastaus #2 : 29.03.2013 kello on 12:58 »
Ne jouset siellä takana voivat olla ihan tolkuttaman jäykät. itse asensin kyseisijä lamppuja joku aikaa sitten ja kirosin kyllä viimeisempään helevettiin sen jousen tekijän. kyllä nyt tuommoinen lamppu pysyy kohtuullisemmillaki n jousilla katossa. irroitettaessa kannattaa varoa ettei jousi repäise reijän reunasta pintaa irti.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:19.07.2014 kello on 19:02
« Vastaus #3 : 29.03.2013 kello on 16:28 »
Joo kiitokset, siellä tosiaan on pitkääkin pidemmät jouset ja lamppu lähtee rauhallisesti vetämällä ilman työkaluja. Kaikkea ne keksii!

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
« Vastaus #4 : 29.03.2013 kello on 16:53 »
Fiksu keksintö, ei rämise eikä tärise. Thumb