rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Raivostuttavaa  (Luettu 3293 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.01.2025 kello on 20:06
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Raivostuttavaa
« : 15.03.2013 kello on 09:15 »
"Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, olkaa hyvä odottakaa, palvelemme teitä hetken kuluttua...." (sama ruotsiksi ja englanniksi) musiikkia perään ja useimmiten niin kovaa, että korvaan käy.  Ja sama revohka uudelleen ja uudelleen.

Odotusta odotusta ja odotusta.

>:( Thumbd 

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Raivostuttavaa
« Vastaus #1 : 15.03.2013 kello on 09:44 »
Olet sitten suurkuluttaja tuolle asiakaspalvelulle.. .kun on tuohon pisteeseen mennyt että pillereitä pitää napostella.

-Toisaalta tosin tuttua juttua tuo mainitsemasi puhelinpalvelu ..jos haluat palvelua suomeksi paina 1 jos haluat puhua paina 2 jos haluat palvelua paina 3 jos asiasi on kiireellinen paina 4 jos asiasi koskee vakuutuksia paina 5 jos asiasi koskee pankki palveluja paina 6 jos ...............KÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄKKKKKkkkkkkkk .......valitettavas ti kaikki asiakas palvelijamme on nyt varattuna ..tähän väliin esitämme motzartin kolmas sinffonia.......... ....olet.........7 mäntenä...........  >:D >:D >:D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #2 : 15.03.2013 kello on 09:56 »
samaa mieltä
tollanen ottaa toudella nuppiin
hetkinen ja taas alkaa pimputus
ja hetkinen jne...

nyt ei oiekin ottanut nuppiinkaan
kunn soitin matkanjärjestäjälle
vaan hiukan enemmin kummastutti
kun tilaan matkan
niin miks ihmees siittä tilauksesta pitää maksaa 5e
lisää puhelin laskussa
eihän toi nyt konkaan vie
mutta luulis ,että fiksu firma olis hinnotellut jo puhelin palvelunsa
noihin matkojen hintoihin
vaikka toki ..ei välttämäti kaik tilaa matkaa
saattahan sen peruakkin  :(
mutta sitä vaan ihmettelen
 jos soittaa vaikka juna-asemalle ja kyselee lähtöaikoja
sekin maksaa ja paljon
noh yleensä kaik maksaa erikseen sen vakkari laskun päälle
kun jonnekkin palvelunumeroon soittaa
mut vois kai niillä olla edes joku kohtuus
mitä laskuttaa  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:09
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #3 : 15.03.2013 kello on 10:24 »
"Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, olkaa hyvä odottakaa, palvelemme teitä hetken kuluttua...." (sama ruotsiksi ja englanniksi) musiikkia perään ja useimmiten niin kovaa, että korvaan käy.  Ja sama revohka uudelleen ja uudelleen.

Odotusta odotusta ja odotusta.

>:( Thumbd
minä olen jo tottunut näihin jollotuksiin,joudun työssäni melkein päivittäin soittamaan kaiken maailman help deskeihin.Joskus pääsevät yllättämään pahemman kerran kun vastaavatkin heti. Menee pasmat sekasin kun ei ole varautunut siihen lainkaan.Aina varattava yksinkertaisenkin asian hoitamiseen vähintään 1/2 tuntia aikaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #4 : 15.03.2013 kello on 10:39 »
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/artikkelit/asiakkaan-valitut-palat/1307252

Savossa näköjään harmitellaan samaa asiaa oikeen lehdessä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #5 : 15.03.2013 kello on 10:59 »
minä olen jo tottunut näihin jollotuksiin,joudun työssäni melkein päivittäin soittamaan kaiken maailman help deskeihin.Joskus pääsevät yllättämään pahemman kerran kun vastaavatkin heti. Menee pasmat sekasin kun ei ole varautunut siihen lainkaan.Aina varattava yksinkertaisenkin asian hoitamiseen vähintään 1/2 tuntia aikaa.

nauratti kerran ,kun olin varannut oikein eväät
soittaakseni johonkin asiakasnumeroon
ja siinä aamiaista samalla syöden
suu täys kaffet ja leipää
eikös vastattukkin saman tein  Thumb
siinä mittää voinu etes puhua kunnolla
mutta kun suu tyhjeni
sai se langattoman langanpäässäkin oleva naurut
kun kerroin ,että aloin sitten aamiaiselle
tässä ootellessa
että aika kuluis  sujuvammin ..mutta mutta
hämmästys olikin suuri
kun en ehtinytkään mitään pimputusta kuuntelemaan
niin kuin olin varautunut
vaan melkein saman tein vastattiin  Thumb ;D

• Vieras
  • Vs: Raivostuttavaa
    « Vastaus #6 : 15.03.2013 kello on 11:16 »
    Ei meillä savolaisilla ole niin pitkää pinnaa kuin eteläsuomalaisilla, harvoin tarvii odottaa minnekkään niin sitten voi käydä noin. Viikko sitten Järvenpäässä kun oli tarkoitus käyttää autoa harjattomassa niin mitä vielä, olisi ollut usean auton jono, ei kiitos, ei minun tarvitse odottaa pesupaikkaa savossakaan niin enhän minä odota sitten lomallakaan.  ;D

Seuraavana päivänä sunnuntaina pääsin sinne sitten savolaiseen tapaan, eli heti.  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.01.2025 kello on 20:06
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #7 : 15.03.2013 kello on 11:21 »
    Niinpä Ihaa, siinä jää vastuu harjaajalle.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
    « Vastaus #8 : 15.03.2013 kello on 12:22 »
    Omat hermot kestää normaalin odottelun, jossa alussa valitaan kotain ja se sitten soittaa jotain rauhoittavaa (?) musiikkia ja välillä ilmoittelee joko "kaikki asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja, palvelemme sinua mahdollisimman pian" tai paremmassa pelvelussa vielä ilmoittelee "olet x jonossa"

Alkukuusta soittelin Vestialle (jätelaitos) kun olivat jättäneet pöntön määräpäivänä liian täyteen, meinas hermot mennä tosissaan kun aloitti neljännen kerran sen saman alkulitanian "jos puhelusi koskee xxx paina 1. ...." --- sitten joku jo kohta vastasikin ja katkaisi saman tien. >:( >:( >:(

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
    • Motto: Carpe diem...
    « Vastaus #9 : 15.03.2013 kello on 13:13 »
    Suomesta on tullut jonottelu yhteiskunta.  Joka helvetin paikassa jonotetaan.  Litukassa pullo/tölkkiautomaatilla, Prismassa kassoja 25 ja vain kolmella palvellaan.  Räntäsateessa jonkun kivitalon seinästä jonotetaan  saatavaksi  o m i  a   r a h o j  a .....
    Kolme vuosikymmentä sitten naureskeltiin sosialistisen ihannevaltion jokamiehen jonottelua nyt se jonottelu on täällä autuaan arkipäiväistä.  Puhelinjonottelu on oma huvittava pompottelu-pimputtelu peli!  Eikä edes sopupeliä.  Jonottaja maksaa ja pörssikurssit nousee.....

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #10 : 15.03.2013 kello on 13:27 »
    Kävin viimesyksynä labrassa,kaikki kokeet! Soitin sitten pitkän pimputtelun myötä terveyden hoitajalle,labratulokset on kuulemma tulleet,kertoi tärkeimmät,ei mittään huolestuttavaa,sanoi varaavansa minulle ajan lääkäriin,hän kertoo tarkemmin,soitan kohta takaisin,ja kerron ajan! Nyt on kulunut puoli vuotta,eipä ole kuulunut mitään!! Että tällaista !! >:(

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.05.2024 kello on 12:45
    • 1299XX
    « Vastaus #11 : 15.03.2013 kello on 19:50 »
    ^Meillä siirryttiin labrassa ajanvaraukseen. Ja sitä aikaa voi varata päivisin klo 13-14. Ekan vartin ajan on varattua, sitten kun pääset läpi alkaa "voit jättää meille soittopyynnön painamalla *" ja kun olet painanut * niin ääni jatkaa "vastaaja on täynnä, yritä soittaa hetken kuluttua uudelleen".

Ennen siellä istuttiin jopa 1,5 tunti jonottamassa labran oven takana numerolappu kädessä, nyt sen saman ajan voi jonottaa sitten kotona puhelimessa. Siis ihan Peeärseestä koko systeemi.

Ajanvaraus tosin toimii hyvin puhelinpalvelun kautta. Ensin tosin pitää valita että haluaako varata lääkärikaa vai kysellä tuloksia vai koskeeko asia jotain muuta. Sen jälkeen ääni ilmoittaa että jos mieluummin haluat että me soitamme sinulle klo (noin 30 soitosta eteenpän) niin paina *. Ja jos valitsen numeron vain, ääni ilmoittaa että edelläsi on "kolme puhelua" ja sit sitä pimputusta. Koskaan en ole 5 min enempää jonottanut :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:41
    « Vastaus #12 : 15.03.2013 kello on 20:11 »
    Minä soitin juuri verotoimiston palvelevaan puhelimeen.
    Meinas mennä pulla väärään kurkkuun, kun vastasivat heti, kun olin viimeisen numeron näppäillyt.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:30
    « Vastaus #13 : 15.03.2013 kello on 20:20 »
    Vatipäät on ihan vaaleissa tällaisen menettelyn suomeen äänestäneet. Vatipää saa mitä vatipää haluaa. Miksi länkyttää siitä, sitä mitä itse halunnut?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #14 : 15.03.2013 kello on 20:22 »
    Minä soitin juuri verotoimiston palvelevaan puhelimeen.
    Meinas mennä pulla väärään kurkkuun, kun vastasivat heti, kun olin viimeisen numeron näppäillyt.
    Mutta se olikin verotoimisto!!