|
Mielestäni hieno paikka. Tornionjoen törmällä , sähköt , puuceet, sauna itse saa lämmittää kun tuntuu , savusaunakin löytyy. Olikohan sfc 7€/vtk + sähköt. Joku 10-11€/vrk Kauppaan vähän pitempi matka, 40km http://www.koivusaajonlomamajat.com/ Onhan se Ykköscaravan, siinä on kauppaan alle kilometri, en hintoja muista muttei mikään Levilehto Et pääse Kalkkoaiviin edes maasturilla. Poromiehillä lupa ajaa maastossa, ei muilla. Kyllä sinne saa luvan ajaa, tosin maksaa jo hakeminen kai 100€/auto. Tätä selvitetetiin, kun ois kolonna autoja mennyt kanakoirakokeisiin tuonne Kalkkoaivin tien varteen. Joo !Se ykkös caravan oli jotain noin 25e/vrk täytyy haastatella emäntääkin mut epäilisin että kallistuu ykkösen puolelle kun tuolla naisväellä on outo taipumus haluta aina johonkin kauppaan kylpylään tms. Sivistyksen keskelle. Ja se kaupan läheisyys tietysti on jonkinmoinen juttu. Tosin meillä on kyllä aika iso jääkaappi vaunussa että senakn5kyllä viikon pärjää aivan hyvin. Tosin mikään poissuljettu juttu ei ole olla kokeilumielessä vaikka yö tai kaksi tuolla ehdottamassasi paikassa ja sitten palata keskuksen hälinään. Koira kyllä päivystää sprinterin takatilan sa yhtälailla ja toisaalta jos sataa niin ollaan sisätiloissa ja jos ei sada niin koira viihtyy narun päässä vaunun edessä. Eikä se syö ketään vaikka joku ohi menis saatikka hauku kellekkään Ykkösen saunakin oli kusenlämmin. Itse olin ensin tuossa sitten Ykköscaravanissa. Viihdyimme paremmin tässä. Ylläksenykkösessä on varsinaiset saunatilat remontissa, kun kylän viemäri tukkeutui ja painoi viemärivedet kellariin, eli saunatiloihin. Koettavat saada syksyn aikaan kuntoon. Tilapäissaunoista ei ole kokemusta kun ne eivät olleet vielä kunnossa kun vierailimme siellä, mutta kun asiasta mainitsee henkilökunnalle, niin eiköhän lämpöäkin ole saatavilla. Ranua. Lapset tykkää ja pedotkin on viileällä aktivisia. Ja pedotkin ovat aitauksessa. ![]() Ja pedotkin ovat aitauksessa.Josta tulikin mieleen että äsken kun pihalta kuulu ropinaa niin ilmeisesti senoli poro joka kävi vaunun vieressä odottanut roskapussia pökkimässä. Muutenkin noita vaeltaa täälä pitkin kylätietä Mut juu ranuahan vaikka vois ollakkin, siellähän oli myös matkaparkki sen ylihinnoitellun itse alueen leirinnän lisäksi? Vai muistelenko väärin kun ikänä ei ole käyty että kuulopuheiden mukaan mennää Edit : 29e yö näyttäis olevan meidän poppoolta sähköpaikalla hintaa että eipä tuo nyt taloutta kaada. Tosin kyllä matkaparkkikin riittää kun siitä seuraavassa paikkaa pääsee sitten pesrytymään ja saa huoltopalvelut vaunulle tehtyä myös. Alkaa kohta mökkiauto jo houkuttelemaan kun on hobbyä viikon aikana jo 1400km kiskottu ![]() ![]() Syöte on kans ihan hyvä paikka. Tekkee tosin pikkumutkan muttei isossa kuvassa kovinkaan suurta, n.40kmVaihtoehto tuokin, pienet (alle 200km) mutkat matkanvarrella ei haittaa |