Kirjoittaja
Aihe: PayPal:n käyttäjät! (Luettu 8175 kertaa)
« Vastaus #1 : 14.03.2013 kello on 14:58 »
PayPal lähetti uusia toimintaohjeitaan. Mitäs mieltä olette asioista?
Mää en ymmärtänyt niistä ohjeista mitään. Oli jotain enklannin kieltä. 
« Vastaus #2 : 14.03.2013 kello on 15:05 »
Mää en ymmärtänyt niistä ohjeista mitään. Oli jotain enklannin kieltä. 
älä sure en edes tiedä mikä toi on  jokin maksu juttu vaikos ?  ja mihin sitä tarvitaan  ?? anteeks vaan tyhmyyteni 
« Vastaus #3 : 14.03.2013 kello on 15:06 »
PayPal lähetti uusia toimintaohjeitaan. Mitäs mieltä olette asioista?
Taas se wanha juttu, kuka koskaan lukee mitään nälkävuoden pituisia sopimusehtoja?  Pitänee lukea nyt, jos joskus vielä tarvii...
« Vastaus #4 : 14.03.2013 kello on 15:20 »
Kantsii varmaan lukea (jos PP:tä käyttää)?
Googlen translate auttaa riittävästi ... maalaa hiirellä haluamasi teksti ja liitä googlen käännöskoneeseen.
« Vastaus #5 : 14.03.2013 kello on 15:41 »
« Vastaus #6 : 14.03.2013 kello on 15:46 »
Elekee nyt te asiasta tietämättömät...
Ite en viittinyt edes lukea, kun en tykkää koko systeemistä. Mieluiten maksan suoraan Visalla käyttäen sen omaa varmennusta pankkitunnuksilla. Tutustun sitten, jos asiaa ei voi välttää.
Paypal = välistäveto, mutta joitain kertoja sitä on ollut pakko käyttää, kun muuten ei ole saanut tavaraa ostetuksi. Eiköhän ne Ebay ostoksia olleet rapakon takaa, kameraromua ja jotain...
« Vastaus #7 : 14.03.2013 kello on 16:38 »
Elekee nyt te asiasta tietämättömät...
Ite en viittinyt edes lukea, kun en tykkää koko systeemistä. Mieluiten maksan suoraan Visalla käyttäen sen omaa varmennusta pankkitunnuksilla. Tutustun sitten, jos asiaa ei voi välttää.
Paypal = välistäveto, mutta joitain kertoja sitä on ollut pakko käyttää, kun muuten ei ole saanut tavaraa ostetuksi. Eiköhän ne Ebay ostoksia olleet rapakon takaa, kameraromua ja jotain...
Onhan tuo nyt lähtökohtaisesti älyttömän paljon turvallisempi tapa maksaa kuin suoraan Visalla, itse olen lisäksi varmistanut asian niin että PayPaliin liitetty tili ei ole normi käyttötili eikä tilillä ole suuria summia rahaa. Turhaa vainoharhaisuutta kenties, mutta toisaalta "ylimääräinen" tili oli jo valmiiksi toisessa pankissa
« Vastaus #8 : 14.03.2013 kello on 17:25 »
Itse käytän mielummin PayPalia, kuin syötän korttini numeroa minne sattuu. Järjettömintä mitä tiedän, on se että joutuu tuota visakorttia vielä varmentelemaan pankkitunnuksilla. Viimeksi tänään ihan kotimaisessa verkkokauppa.comiss a tuli moinen höperyys vastaan. Maksoin sitten suoraan pankkitunnuksilla.
Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin. Kuitenkin 30 päivää aikaa perua kaupat, jos on jotain vilunkia.
Käyttöehtoja en vaivaudu lukemaan. Ajan haaskausta moinen. Jos on jotain epäselvyyttä noita kohtaan niin kakkoseksi jää joka tapauksessa, vaikka osais käyttöehdot ulkoa, etuperin ja takaperin.
« Vastaus #9 : 14.03.2013 kello on 17:35 »
Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin.
Itse asiassa, käyttäjä ei maksa mitään tuon PayPalin käytöstä.
« Vastaus #10 : 14.03.2013 kello on 17:51 »
Juu,ei. Ilmaisin itseäni epätarkasti. Maksun vastaanottajalta otetaan provikka 1.9% - 3.4% + €0.35 EUR, joka on samaa suuruusluokkaa, kuin luottokorteissakin. Toisaalta maksu paypal tililtä toiselle on ilmainen.
« Vastaus #11 : 14.03.2013 kello on 17:53 »
Itse käytän mielummin PayPalia, kuin syötän korttini numeroa minne sattuu. Järjettömintä mitä tiedän, on se että joutuu tuota visakorttia vielä varmentelemaan pankkitunnuksilla. Viimeksi tänään ihan kotimaisessa verkkokauppa.comiss a tuli moinen höperyys vastaan. Maksoin sitten suoraan pankkitunnuksilla.
Eikä se paypal/ebay niin paljoa vedä välistä. Samaa suuruusluokkaa, kuin korttiyhtiötkin. Kuitenkin 30 päivää aikaa perua kaupat, jos on jotain vilunkia.
Käyttöehtoja en vaivaudu lukemaan. Ajan haaskausta moinen. Jos on jotain epäselvyyttä noita kohtaan niin kakkoseksi jää joka tapauksessa, vaikka osais käyttöehdot ulkoa, etuperin ja takaperin.
Siinä on semmoinen pieni ero että kun visalla maksaa, luotto-yhtiö vastaa että saat palvelun minkä olet ostanut. Mutta pankkitunnuksilla vastaat itse siitä kelle olet rahasi antanut ja saako mitään
« Vastaus #12 : 14.03.2013 kello on 17:57 »
Niin maksun vastaanottajalta, niin otetaan luottokorttimaksuis ta sekä pankkikorttimaksuis ta. Ostajalle se ei maksa mitään, antaa sen edun ettei tartte antaa luottokorttinumeroa kenellekään  Joku päivitysmaili tuli sähköpostiin, pyydettiin varmentamaan uudet ehdot salasanallani, mitähän ne sillä meinas ,,,,,  Paiskasin mailin roskiin ja äkkiä 
« Vastaus #13 : 14.03.2013 kello on 18:15 »
« Vastaus #14 : 14.03.2013 kello on 20:29 »
Törmäsin Italialaisella aurinkopaneelisivui lla tapaukseen, jos pay pal maksajille lisättiin 1,5% kulunkeja maksettavaksi. Ja vaikka näin ei olisikaan, lisätään ne kulut kuitenkin tuotteen hintaan jotenkin. Virallisesti asia on tietysti toisin.
|