Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (6/32) > >>

Jushi69:
Oma nimimerkki kätkee taakseen juurikin melkein oman nimeni mutta joskus olen aamuyön tunteina kuullut sen lausuttavan juurikin noin kun olen sen kirjoittanut... ;D
69 taas tulee no jos ei nyt asennosta niin ikäänhän se taitaa viitata.
Naintinain kanssa samaa mieltä tuosta oikealla nimellä kirjoittelusta ettei tuo ainakaan etuteltassa ole hillinnyt järisyttävän mieltäylentävien juttujen kirjoittelua.. :'( Thumbd

kaarina:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.03.2013     kello on 22:47 ---Miksi kaikki jotka kuuluttavat oman nimen käytön perään, käyttävät itse nimimerkkiä?

--- Lainaus päättyy ---

Mitä tarkoitat, minä tätä taidan ainoana tässä peräänkuuluttaa, enkä käytä nimierkkiä!
Ja anteeksi, jos tarkoitat sukunimen puuttumista, se on Silmunen. Olen vain niin tottunut Etuteltan käytäntöön, missä jäsenen nimi tulee esille automaattisesti, ja koska meidän perheessä se on joskus ollut mieheni, jolle arvonnassa sattui karavaanareiden jäsenyys, (minulle vissiin turun sanomat ja ja puhelin, ), niin olen vuosikausia tottunut kirjoittamaan tekstin alle t.Kaarina..kuvaamaa n sitä, että se ei ole Hannu, vaan Kaarina joka kirjoittaa:)

t.Kaarina

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 10.03.2013     kello on 23:01 ---Mitä tarkoitat, minä tätä taidan ainoana tässä peräänkuuluttaa, enkä käytä nimierkkiä!

--- Lainaus päättyy ---

En tarkoittanut sinua, vaan yleisesti. Tiedän (ylläpitäjänä) että orgissa on jäseniä jotka ovat muualla kovasti arvostelleet nimimerkkikäytäntöä ja vaatineet oman nimen käyttöä, mutta silti käyttävät nimimerkkiä täällä ::)

Itse asiassa, taidan olla täällä ainoa jonka tiedot eli nimen pystyy jäljittämään, kiitos domainin.

Ossi66:
No minunkaan nimimerkin alkuperää ei tarttee kaukaa hakea - loppu ei oo ikä vaan siihen liittyvä vakio ;)
Nimimerkki oli alunperin Infon puolella ameriikan murteella kirjoitettu, mutta jo vuosia sitten vaihtui sielläkin suomalaiseen versioon.

Kun miettii edes kertaalleen mitä kirjoittaa, sen voi tehdä ihan omalla nimellä. Thumb

teebasso:
Voisihan tuota nicnamea muuttaa oikeaksi nimeksikin. Täällä ei ole tullut kirjoitelluksi mitään mitä pitäisi hävetä ( oma arvio) . Etuteltassa kylläkin takavuosina. En enään sinne kirjoittele. Nimimerkki tulee äänen lajista vaikka sitä ei nyt teellä ole hankittu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View