Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
Fenix:
Itse kannatan myös anpnyymiä kirjoittelua, vaikka esimerkiksi tällä palstalla sillä ei olisi niin suurta väliä. Kannattaa muistaa, että kaikki mitä netissä kirjoittaa on ihan jokaisen nähtävillä, myös niiden jotka haluavat väärinkäyttää näitä tietoja. Ja toisaalta on myös sellaisia aiheita, jotka monikin haluaa esittää vain anonyymisti, kuten vaikkapa jotkin terveyteen tai seksuaalisuuteen liittyvät keskustelut (ei siis yleensä tämän sivuston aiheita, vaan yleisesti).
Puolensa molemmissa, mutta siksi onkin hyvä, että esimerkiksi täällä voit päättää itse paljonko henkilöstäsi muille kerrot.
0yxxy0:
Nimimerkillä mennään. Juontaa sfc-numerosta. Googlasin omaa nimeä niin aivan tarpeeksi löytyy ilman että keskustelupalstoilt a löytyisi lisää. Etutelttaan kirjoittaminen päättyi kun nimi tuli pakolliseksi ja palstan muoto kun muuttui niin loppui lukeminenkin.
sipu:
minua kutsuu läheiset
kuin kaveritkin sipuksi
ja sain tuon kutsumanimen
tai haukkumanimen ja nimimerkin nykyisen
jo koskus hamassa nuoruudessa
ja juontaa nimisestä sirpa :)
itsekkin tykkään sipusta
ennemmin kuin sirpa nimestä
jota käyttävät viralliset tahot
kuten lekurit , verovirasto ym... ::)
angrybird:
Itse puolestani valitsin nimimerkin huolellisesti, kätkeydyn sen taakse ja kukaan ei voi edes arvailla sitä oikeaa henkilöllisyyttäni! Tuo pseudonyymi kun on täysin päinvastainen luonne mitä itse olen normaalielämässä. Täällä voi sitten hieman 'irrotella'! :laugh: :P :o
Ja Wine ei sitten kommentoi! :-*
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: angrybird - 11.03.2013 kello on 08:03 ---Itse puolestani valitsin nimimerkin huolellisesti, kätkeydyn sen taakse ja kukaan ei voi edes arvailla sitä oikeaa henkilöllisyyttäni! Tuo pseudonyymi kun on täysin päinvastainen luonne mitä itse olen normaalielämässä. Täällä voi sitten hieman 'irrotella'! :laugh: :P :o
Ja Wine ei sitten kommentoi! :-*
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä kätkeydyn nimimerkin taakse ;D ;D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta