Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (5/32) > >>

Yrjö:
  Veljeni keksi minulle tuon nimen. Olen sitä ja (omaa pärstää) pelkästään käyttänyt, kaikilla palstoilla joilla olen kirjoittanut, tai muuten ollut mukana, lehdissä, radiossa ja tv:ssä.

kaarina:
Vaan sinun oikea nimesikin lienee Yrjö, mikäli se alateksti paikkansa pitää?:)

Olisin edelleen kiinnostuntu kuulemaan joatin siitä mistä tämmöinen nimimerkki-käytäntö juontaa juurensa, ja miksi ihmiset haluavat esiintyä nimimerkeillä?

t.Kaarina

ihaa:
Mulle nimeen antoi inspiraation esikoispoika joka piti tästä sarjakuvahahmosta ja hänen eka unilelunsa oli juurikin tämä sininen ihaa aasi.  :)

Silloin kun infoon kirjauduin ekaa kertaa niin silloin ihmettelin suurta intoa facebook tyylisiin avatar kuviin, usealla oli kasvokuva joka nykyisin on monella vaihtunut kalustoon viittaavaksi....mua ei yksinkertaisesti kiinnosta omalla nimellä kirjoitella vaikka eipä tuo suurta työtä taida vaatia keneltäkään jos nimeni haluaa saada selville.

Kyllä minä esittelen itseni sitten kasvotusten, olen muutaman orgilaisen livenä jo tavannutkin.

99:
Miksi kaikki jotka kuuluttavat oman nimen käytön perään, käyttävät itse nimimerkkiä?

perho-ukko:
Entäs minun nimimerkki ??? ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View