Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.03.2013 kello on 21:39 ---Kyllä täällä saa käyttää omaa nimeään jos haluaa. Täysi vapaus valita.
--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D
AnneN:
Anneksi minut tuntee -mutta Kaarina-nimeä käytin joskus nuorena kun tansseissa en halunnut omaa nimeä kertoa. ;D
Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 10.03.2013 kello on 22:04 ---Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.
--- Lainaus päättyy ---
Voisin sanoa että ei pidä paikkaansa. Ja jos ei usko tätä, niin sen kun käy katsomassa karavaanarit.fi etuteltan keskustelun tasoa Thumbd
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 10.03.2013 kello on 22:04 ---Anneksi minut tuntee -mutta Kaarina-nimeä käytin joskus nuorena kun tansseissa en halunnut omaa nimeä kertoa. ;D
Ehkä nimimerkki laskee rimaa päästää mitä sylki suusta tuo. Oikeaa nimeä käyttäessä miettii hetken pitempään...luulen.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa`a tiiä vaikka jos ollaan joskus nuorempana tavattu ::)
Ei muuten, mutta tuli joskus tavattua tyttöjä joilta ei etes tullut mieleenkään kysyä sitä nimeä ;D ;D ;D
krtek:
Mulla on lasten (ja oma) suosikki piirretty sen alkuperäisellä kielellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta