Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 10.03.2013 kello on 21:32 --- En kertakaikkiaan ymmärrä mikä nimimerkkien taakse kätkeytymisen pointti on.
--- Lainaus päättyy ---
Se, että haluaa pitää nettipalstan ja oikean elämän erillään. Jokaisella nimimerkkiä käyttävällä on siihen varmasti omat syynsä, toiset taas haluavat esiintyäkin nimellään tai tuovat sen julki nimimerkin takaa tavalla tai toisella.
Itse saa ihan vapaasti valita, kummalla tavalla asian hoitaa.
Vuosien saatossa melko moneen kertaan käsitelty aihe...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.03.2013 kello on 21:37 ---Miksi siis ei omalle nimelle(toki sallittu on)! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä täällä saa käyttää omaa nimeään jos haluaa. Täysi vapaus valita.
winemaker:
No joo, 99, sitä juuri yritin sanoa, en vain osannut! ;D
winemaker:
No hittolainen, olen nyt sitten aktiivinen aloituksessani tavoistani poiketen ja listaan tässä nimimerkkejä.
Monia aika kuvaavia.
Soleil:
Soleil- nimellä on tällainen tarina, jota käytän aika monessa jutussa.
Minun elämääni on aina kuuluneet kissa tai kissat. Meillä oli yksi epäsosiaalinen löytökodin kisu, joka ei hyväksynyt muita kissoja ja niin jouduin monta vuotta vain haaveilemaan koiramaisesta rotukissasta. Soleil on yksi nimi ensimmäiseni rotukissan neljästä virallisesta nimestä ja häntä myös kutsutaan tällä nimellä. Tuo Soleil nimi tulee olemaan koko elämäni minulle kissahöpsylle tärkeä nimi ja kuvanikin on Soleilin kuva. :)
Ja viellä lisänä kun olen positiivinen ja aurinkoinen ihminen niin Soleil on minulle oikein hyvä nimi.
Jopas tämä nyt meni höpöksi höpinäksi. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta