Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
Alan:
Näin on minullekin käynyt, mutta ei täällä.
Mut tunnetaan ihan naamakkainkin tietyissä piireissä Alanina, vaikka se ei oikea etunimi olekaan. Nettilähtöinen siis kuitenkin.
kaarina:
En pääse siitä mihinkään, mutta minusta olsi niiin paljon mukavampaa keskustella täällä ihmisten kanssa, joilla olisi ihan oikea nimi! En kertakaikkiaan ymmärrä mikä nimimerkkien taakse kätkeytymisen pointti on. Entäpä jos tapaan jonkun teistä kasvotusten jossain, olettaen että tunnistamme toisemme, niin oletteko silloinkin turhan höpöttäjiä ja kahta en vaihda-tyyppejä ja ysiysejä jne..EIKÄ tämä ole nyt ketään erityisesti osoittelevaa!
Itse olen semmoinen ihminen, että olen minä missä vain. Sama Kaarina kesät talvet :)
t.Kaarina
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 10.03.2013 kello on 21:32 ---En pääse siitä mihinkään, mutta minusta olsi niiin paljon mukavampaa keskustella täällä ihmisten kanssa, joilla olisi ihan oikea nimi! En kertakaikkiaan ymmärrä mikä nimimerkkien taakse kätkeytymisen pointti on. Entäpä jos tapaan jonkun teistä kasvotusten jossain, olettaen että tunnistamme toisemme, niin oletteko silloinkin turhan höpöttäjiä ja kahta en vaihda-tyyppejä ja ysiysejä jne..EIKÄ tämä ole nyt ketään erityisesti osoittelevaa!
Itse olen semmoinen ihminen, että olen minä missä vain. Sama Kaarina kesät talvet :)
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mua huudellaan ainakin Ipsuna ;D Ja koska mun vanha sähköpostiosoitekin on ipsu, niin mua on mm. vanhempainyhdistyks en kokouksessa puhuteltu Ipsuna.
Nimimerkkini oli joskus netissä ensin kahdenipananäiti ja myöhemmin kolmenipananäiti, mutta koska niitä ei kukaan chattaillessa jaksanut kirjottaa, niin joku näppärästi lyhensi sen Ipsuksi. Siihen se on sitten jääny, eikä oo esim lähelläkään mun oikeaa nimeä :)
winemaker:
Niin Kaarina, asia varmaan puhuttaa jatkossa. Täälläkin ! Miksi siis ei omalle nimelle(toki sallittu on)! ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 10.03.2013 kello on 21:32 ---En pääse siitä mihinkään, mutta minusta olsi niiin paljon mukavampaa keskustella täällä ihmisten kanssa, joilla olisi ihan oikea nimi!
--- Lainaus päättyy ---
Olisko parempi että nimimerkkinä olisi "Pera" tai "Jonne" tjsp? Mitä eroa noissa olisi nykyisiin nimimerkkeihin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta