Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 14.03.2013 kello on 19:44 ---Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä.
--- Lainaus päättyy ---
Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...
Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee... :o Kerran entiwanhaan tanssitin yhtä nuorta Naista, joka yht'äkkiä tokaisi, että '.. mitä sä teet..' Johon minä änkyttämään, että en vielä mitään, en ole edes yrittänyt!! Johon tyttö, että '... eikun mitä sä teet työkses, kun susta ei näe sitä...' :laugh:
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.03.2013 kello on 19:56 ---Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...
Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee... :o Kerran entiwanhaan tanssitin yhtä nuorta Naista, joka yht'äkkiä tokaisi, että '.. mitä sä teet..' Johon minä änkyttämään, että en vielä mitään, en ole edes yrittänyt!! Johon tyttö, että '... eikun mitä sä teet työkses, kun susta ei näe sitä...' :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta tuli mieleen, kun nuorena kaupunkilaiskloppin a tanssitin yhtä maatalon tyttöä. Kaikki meni hyvin ja mielessä siinsi jo isännän paikka. Homma tyssäs, kun tyttö kysyi, jotta mitä mieltä olen maidon kaksihintajärjestel mästä. Hiukan löi mulla tyhjää ja siihen loppu mun näytöt isännäksi.
Arska:
Mä oon ollu lähipiirissä Aakku kaveripiirissä Arska mutta liittyessä muistaakseni Aakku oli varattu joten jäljelle jäi Arska. Yksinkertaista.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.03.2013 kello on 21:04 ---Mä oon ollu lähipiirissä Aakku kaveripiirissä Arska mutta liittyessä muistaakseni Aakku oli varattu joten jäljelle jäi Arska. Yksinkertaista.
--- Lainaus päättyy ---
Nopeat syövät hitaat.. ;D
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.03.2013 kello on 21:14 ---Nopeat syövät hitaat.. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Näin on ja on aina ollut
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta