Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
Soleil:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.03.2013 kello on 09:36 ---minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut
sellaisen kuvan
että olet nainen aurinkoinen Thumb :)
mutta tämä vain minun melikuvani sinusta :)
--- Lainaus päättyy ---
Kohan vähän höpsöttelin,...
:) Mukavaa kun olet oikean kuvan saanut. :)
Minä kyllä olen täällä yrittänyt olla aika viileä ja kylmä. :)
Hyvä, me Naiset!!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 14.03.2013 kello on 09:48 ---Tuota ketjuako tarkoitit ... http://karavaanari.org/index.php/topic,150.msg1100.html#msg1100
--- Lainaus päättyy ---
Sitä justtiin. Liekko se toinen jäänyt infon puolelle. :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 14.03.2013 kello on 10:58 ---Kohan vähän höpsöttelin,...
:) Mukavaa kun olet oikean kuvan saanut. :)
Minä kyllä olen täällä yrittänyt olla aika viileä ja kylmä. :)
Hyvä, me Naiset!!
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb Thumb
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 14.03.2013 kello on 01:21 ---Ei ole kyllä koskaan tullut pieneen mieleenkään muodostaa ihmisistä käsityksiä heidän ammattinsa perusteella, ei sen paremmin netissä kuin netin ulkopuolella.
En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta...:)
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Koetahan nyt Kaarina ryhdistäytyä. Jos me kaikki aletaan noin ajatella, maailmasta loppuu rasismi heti alkuunsa. ;)
Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä.
Täällähän on mukavaa se, että mitään ennakkotietorasitte ita ei ole. Eikä tämäkään juttu kai näin kauhean totista ole..
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 14.03.2013 kello on 19:44 ---Koetahan nyt Kaarina ryhdistäytyä. Jos me kaikki aletaan noin ajatella, maailmasta loppuu rasismi heti alkuunsa. ;)
Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä.
Täällähän on mukavaa se, että mitään ennakkotietorasitte ita ei ole. Eikä tämäkään juttu kai näin kauhean totista ole..
--- Lainaus päättyy ---
;D ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta