Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
kookaburra:
Mielenkiintoisia näkökulmia nimistä ja nimimerkeistä. Jokaisella syynsä ja taustat sekä nimelle että nimimerkille.
Joskus nimi voi aiheuttaa hankaluuksia. Puosu ystäväni kertoi miehestä jonka nimi on Ruokokoski. Kyseinen Ruokokoski oli puhelinyhteydessä Britanniaan. Britti pyysi Ruokokoskea tavaamaan nimensä ja siitäkös muodostui hankaluuksia. "aa juu ou kei...
yes, ai äm oukei bat aa juu ou kei.....?"
Turhan Höpöttäjä:
Muistaakseni näiltä sivuilta löytyy osio: Esittäytyminen, vai oliko, Kuka kukin on. En kylläkään löytänyt haulla. Sinne voi jokainen laittaa itsestään niin paljon kun "värkissä" on varaa. ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 14.03.2013 kello on 08:24 ---Niin, meitä kaikkia yhdistää juuri karavaanari elämä, jokainen tekee sitä omalla parhalla tavallaan. Tietysti täällä voi olla sellaisiakin jotka ovat viellä harkinta vaihessa alkaako karavaanariksi.
Minusta nimimerkillä kirjoittelu on hyvä asia, me olemme silloin kaikki samassa asemassa. Ilman muun elämän asemaa ja taustaa.
Minä en edes ajattele onko nimimerkin takana nainen tai mies. Tietysti jonkun kirjoituksesta sen jo ajattelematta huomaa. Voihan olla, että vaikkapa hyvin miehisenkin kuvan tai nimimerkin takana ei olekaan mies. Sama sille, ei tuolla asialla ole väliä.
Sipu, sinustakin ajattelin vasta kun sanoit nimesi, että olet nainen. :)
Eihän sitä koskaan tiedä kuka on Soleil nimimerkin takana, ei tarvitse tietääkkään. :-X
--- Lainaus päättyy ---
minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut
sellaisen kuvan
että olet nainen aurinkoinen Thumb :)
mutta tämä vain minun melikuvani sinusta :)
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.03.2013 kello on 09:18 ---Muistaakseni näiltä sivuilta löytyy osio: Esittäytyminen, vai oliko, Kuka kukin on. En kylläkään löytänyt haulla. Sinne voi jokainen laittaa itsestään niin paljon kun "värkissä" on varaa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuota ketjuako tarkoitit ... http://karavaanari.org/index.php/topic,150.msg1100.html#msg1100
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.03.2013 kello on 09:36 ---minä olen taas sinusta soleil org.ystäväin saanut
sellaisen kuvan
että olet nainen aurinkoinen Thumb :)
mutta tämä vain minun melikuvani sinusta :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja Sipsukan kanssa tässä samoilla linjoilla :)
Naiseksi oletan..
Mää muistaisin et joku olis olettanut mun olevan mies, vaikka munat multa kyllä puuttuu ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta