Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (25/32) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.03.2013     kello on 22:00 ---Ollaan kaikki hyvin erilaisia, ja se on ihan mukava juttu. Syntyy keskustelua.

Muistetaan vaan kunnioittaa toisia, niitä erilaisiakin. Toisten maailma voi olla hyvin toisenlainen kuin se oma. Itteänikin joudun aina välillä muistuttelemaan, joskus olen unohtanutkin. :D

Muistan kuulleeni sellaisen vanhan karavaanariperiaatt een, että heitetään tittelit nurkkaan. Samaa mieltä, kunhan heitetään myös tittelien puute samaan paikkaan, ja muutoinkin ne ikävät työelämän asiat. Onhan se kurjaa, jos porukassa on Maken, Peran ja mun lisäksi opettaja, poliisi ja pappi - jälkimmäisistä mielikuva muodostetaan muun kuin persoonan avulla.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Tuossa on minusta se pointti, nimi, työ ja tausta on helppo yhdistää. Nyt täällä voi keskustella liikkuva poliisi, kelan korvauskäsittelijä, sosiaalidemokraatti ja kettutyttö niin ettei joudu arvioiduksi muuten kuin kirjoituksiensa perusteella.
Siis ilman ennakkokäsityksiä. Itse ihmettelen, miten täällä voikin olla samalla foorumilla niin erilaisia immeisiä. Hienoa että on.

kaarina:
Ei ole kyllä koskaan tullut pieneen mieleenkään muodostaa ihmisistä käsityksiä heidän ammattinsa perusteella, ei sen paremmin netissä kuin netin ulkopuolella.

En kyllä ole ymmärtänyt, että tänne kukaan ammattiesittelyä olisi edes toivonut.....ja Tarja Halosiakin taitaa olla aika monta...:)

t.Kaarina

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 14.03.2013     kello on 01:02 --- Thumb Tuossa on minusta se pointti, nimi, työ ja tausta on helppo yhdistää. Nyt täällä voi keskustella liikkuva poliisi, kelan korvauskäsittelijä, sosiaalidemokraatti ja kettutyttö niin ettei joudu arvioiduksi muuten kuin kirjoituksiensa perusteella.
Siis ilman ennakkokäsityksiä. Itse ihmettelen, miten täällä voikin olla samalla foorumilla niin erilaisia immeisiä. Hienoa että on.

--- Lainaus päättyy ---

just noin
vaikka aika moni on tuonutkin julki
ammattinsa ja harrastuksensa
eikä se minusta huono ole laisinkaan sekään  Thumb
en itse laita ihmisiä mihinkään luokkaan
on hän sitten ammatiltaan siistijä tai johtaja
täällä ,kun kaik on karavaanareita
ja tykätään samasta harrastuksesta
sille ISO  Thumb

Soleil:
Niin, meitä kaikkia yhdistää juuri karavaanari elämä, jokainen tekee sitä omalla parhalla tavallaan. Tietysti täällä voi olla sellaisiakin jotka ovat viellä harkinta vaihessa alkaako karavaanariksi.

Minusta nimimerkillä kirjoittelu on hyvä asia, me olemme silloin kaikki samassa asemassa. Ilman muun elämän asemaa ja taustaa.

Minä en edes ajattele onko nimimerkin takana nainen tai mies. Tietysti jonkun kirjoituksesta sen jo ajattelematta huomaa. Voihan olla, että vaikkapa hyvin miehisenkin kuvan tai nimimerkin takana ei olekaan mies. Sama sille,  ei tuolla asialla ole väliä.

Sipu, sinustakin ajattelin vasta kun sanoit nimesi, että olet nainen.  :)

Eihän sitä koskaan tiedä kuka on Soleil nimimerkin takana, ei tarvitse tietääkkään.  :-X

winemaker:

Nimimerkillä tai omalla, molemmat käy.  Henkilökohtainen valinta. 

Mutta se ei "käy", että asemaa tai sanomaa korostetaan liittämällä viestin edelle ammatti.  Maisteri, ekonomi, opettaja jne.
Eikä myöskään se, että piilotekstitetään ammatti rivien väliin, tuomalla sitä omissa mielipiteissään asiansa tueksi.  Ikäänkuin korostamaan ja tukevoittamaan tekstiään.

;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View