Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.03.2013 kello on 21:56 ---Näin on ja on aina ollut
--- Lainaus päättyy ---
Ja minun harrastuksiani kukaan ei "hoksaa" nimimerkin mukaan ! ;D ;D ;D ;D
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.03.2013 kello on 10:49 ---Ja Sipsukan kanssa tässä samoilla linjoilla :)
Naiseksi oletan..
Mää muistaisin et joku olis olettanut mun olevan mies, vaikka munat multa kyllä puuttuu ;D
--- Lainaus päättyy ---
Meitä naisia on täällä niin vähän, että useimmilla lienee toisista ensimmäinen oletus, että mies.. Näin on munkin kohdalla käynny, eräs org:lainen paljasti tavatessamme kasvotusten, että on luullut mua mieheksi. :D :D Ehkä alkuaikoina olin hyvinkin varovainen kirjoitteluissani, nyt on jo tämä syntymäblondius varmasti paljastunut ;D
Soleilista olen kokoajan jotenkin ajatellut, että kanssasisar :)
Titteleille mäkin viittaan kintaalla. Nimimerkit suojaa just sopivasti ennakkoluuloilta ja turhilta arvoilta.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.03.2013 kello on 19:56 ---Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...
Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee... :o
--- Lainaus päättyy ---
Vähän ohi aiheen mutta joskus parkkipaikkalla katsonut ihmistä ja sitten vaihtoehtoja autorivistä että mihin autoon ko henkilön avaimet passaa, joskus jopa osunut oikeaan. ;D
Onneva:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.03.2013 kello on 19:56 ---Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...
--- Lainaus päättyy ---
Totta.
Soleil:
:) Onneva :)
En ole ajatellut aijemmin ollenkaan nimimerkkisi taakse. :)
Jos nyt ajattelen niin ehkäpä kuvastasi vois ajatella sinun olevan mies. :-[
Mukavan ihanaa. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta