Tulipahan sitten laitettua " pöytäkone". Näyttönä toimii Packard Bell 220 maestro ja näppiksenä Applen alumiini Bt näppis. Koneena om Mb.
|
Tulipahan sitten laitettua " pöytäkone". Näyttönä toimii Packard Bell 220 maestro ja näppiksenä Applen alumiini Bt näppis. Koneena om Mb.
Tästä voi olla apua syrjässä asuville
http://www.tietokone.fi/uutiset/satelliittilaajakaista_tulee_suomeen_kunnon_nopeuksilla KOtikoneeksi ei pelikäyttöön:
Zalman ZM600-HP Silent 600W virtalähde 102,90 € Kingston Valueram 4GB (2x2Gt) 1333MHz DDR3, CL9 2* 44,90 €= 89,80 € Antec Kühler Box prosessorijäähdytin 54,90 € Akasa AK-460 Revolutionary Piitahna prosessor 6,90 € AMD Phenom II X4 965 Black Edition 151,90 € Microsoft Windows 7 Professional 64-bit FIN OEM - 147,90 € Akasa SATA2-45-SL SATA2 datakaapeli, läpinäkyvä 5,90 € Antec DF-30 - ATX-kotelo ilman virtalähdettä 96,90 € Asus M4A89GTD PRO/USB3 AMD 890GX AM3 ATX-emolevy 140,90 € Kingston SSDNow V-series 30GB SSD 2.5" kovalevy 74,90 € Oikein kivasti toimii ![]()
Tulipahan siivoiltua konetta eilen poistin reilut 20000 kuvaa joukossa oli samoja kuvia useita. Homman tehtyäni huomasin että poistin lopullisesti kaikki
onneksi kuvia löytyy muistikorteilta. Tuli vaan mieleen että hommais time capsulen niin kone tekis automaattisesti varmuus kopiot kun jotain muuttuu. Tuli ostettua työkäyttöön pari palvelinta ja vähän levyä:
6 kpl HP G7 intel 6 core 6 kpl 64 Gb DDR3 (+6gb per serveri tulee automaattisesti mukana) 12 kpl 147Gb SAS (2kpl per serveri RAID0) 6 kpl server FC dualport 8Gb 6 x 8 port 1Gb/s ethernet Bladecore sis. kuitu- ja ethernetkytkimet HDS2300 23 Tb raakalevyä, josta n. 15 Tb SATA:a ja loput SAS:ia. RAID5 (6+1) + levytyyppikohtaiset sparet. Kaikki komponentit kahdennettu ja päivitettäessa järjestelmää sammuttamatta ja tuotantoa katkaisematta. 2 x Cisco 92xx kuitukytkin 8Gbit/s (FC) Alustakäyttöjärjest elmä Vmware ESX 4.1 + Virtual Infrastructure. Kolmennettu klusteri jossa kolme palvelinta aina varmistaa toisensa ristiin niin että kaksi voi vikaantua ilman tuotantokatkosta ja yksi voi vikaantua ilman vasteaikojen nousua. Päälle tulee 40-50 palvelinta Windows NT 4.0:sta Linuxin eri distroihin... Tuli ostettua työkäyttöön pari palvelinta ja vähän levyä: Ahaa. ![]() Mulla on hp Compaq Mini. ![]() Ahaa. Nyt mulla on koekäytössä vähän isompi. Ehkä 17 tuumaa. Kohta saa rillit laittaa pöytälaatikkoon. ![]() saaks täs kyssyy ongelmist tai muist jutskist , kun en löydä paikkaa mist kysyis , enkä uskalla uuttakaan osioo laittaa sitä varten ... no kysympä vuan...
![]() täs koneessa on sellainen punanen pohjaoliks se neliö ja siinä iso A sisällä .. nyt se sanoi , et päivitys on valmis .. juu ei siinäkään mitään aloin sen päivityksen , mut ku luin et se pistää kaik turvatallenteet pois .. niin mitääh .. nyt sit .. laittoko se ne takas siin päivitykses ...vai pitääks mun ite ne jotenkin laitaa ... huoh tätä kauhiaa tietomäärää mitä pitäis osat näiden koneiden kaa .. mut jos joku rakas orgilaine osais neuvoo ... nörttikin just palaveraamas ja jossain kaukana pääkaupunkiseurul eikä voi soittaa ja kyssyy tai pyytää tarkastamaan , mitä oon taas saanu aikasix .. ? niin ei sen puoleen emmää niist kopioist mittää ymmärrä .. mist niit sit edes hakis , jot taitaa ol turha kyssäri tääkin ... niin juu ja kyl noi suojaukset ainakin näyttäis olevan käytös .. jot ei se niit ainakaan poistanu ...![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ?? antex viel tää punapääblonttiuteni ![]() ^
En tiedä mitä teki, mutta uskoisin kaiken olevan ok. Se vain poisti suojaukset siksi aikaa, että sai päivitykset asennettua. Eiköhän se kone jollain tapaa hälytä, jos suojaukset eivät ole päällä. Seuraavaksi Sipullekin Mac, niin ei tule tuollaisia huolia. ![]() Kiitos Alan .. nyt uskallan sit surfailla .. juu en ole koskaan mäkkii käyttänyt .. joskos sellainen sit .. onks se ohjelma muuten saatavilla noihin tabletteihin .. oon jotenkin nyt ihastunut siihen kokoon tai sit joku pieni miniläppäri ihan vaan tupacarssiin .. sinne kun ois niin näppärä joku pien tietsika .. tuo nokia mini 97 on niin sanansa veronen , ettei siit nää lukea mitään tekstii ja jos sen suurentaa ei se muista sitä kuitenkaan ja on muutenkin niin hiton backa koko känny , jot ei hyvä tuolla carsil liikues ja netis surfates ...
![]() Tämä on Sipua varten tehty, ja justiinsa tuo 11 tuumainen sopii tupa-auton markiisin alla surffaamiseen kuin nakutettu. Sopii käsveskaan.
Kalliita nuo on joo, mutta loppuu huolet eikä tarvi vaihtaa läheskään niin usein kuin PC-konetta. Se sitten, että tykkääkö, on makuasia. ![]() Doro just toi merkki ...
Alan toi näytti hyvälle .. mut ku oon ain vain käyttän näit windoussii .. niin onko toi vaikea oppia käytää taas niin punapääplonttin ![]() |