Ehdottomasti tärkein lisävarusteemme on polttokenno! Sen ansioista selvisimme tänä talvena kolmen viikon talvimatkan Saksa -Italia akselilla ilman, että olimme sähkötolpassa ainuttakaan kertaa. Se on vapautta jos mikä!
t.Kaarina
ps.se on myös hiljainen ja kevyt ja mahtuu pieneen tilaan, vie viinakanistereineen noin puolet toisesta istuinlaatikosta!
ps2.no joo, eniten käytetyin lisävarusteemme on peruutuskamera, mutta itse lasken sen vakiovarusteeksi:)
Kun jo turhista varusteista on jo juttua niin vastavuoroisesti voisi kertoa tarpeeliseksi havaitsemistaan varusteista.
Meidän perheessä reissulla on tablettitietokoneet havaittu kovinkin tarpeellisiksi joten kaksikin sellaista löytyy. Tenavat (4v, 10v ja 11v) tykkäävät pidemmillä siirtymillä pelailla AngryBirdsin eri versoita ja netinselailukin on helppoa 3G:n kautta. Myös mikro ja vedenkeitin ovat kovassa käytössä. Yöpyminen kun likimain aina tapahtuu sähköön liitettynä. Jaa miksi vedenkeitin? Kesäkuumalla kun ei suuremmin kiinnosta kaasuhellalla asunto-osaa lämmittämään.
Vedenkeittimmelle pisteet minultakin. Ja sitten kun lamppu sammuu, ja alkaa oikea yö: Projektorikello lämpömittarilla.
sanoisin kesällä hyttysovi ja ei nyt taidakkaan tähän tupariin saada noita pompulaverhoja ukkokulta ,kun vihaa niitä sytämmensä pohjasta mutta minusta kummatkin ovat JEES ja katotaan nyt , jos oikke kauniisti pyydän niin saa nähdä onkos ne pampulaverhot vielä ovessa ja miksi nuo ovat parhaa Thumbt no siksi kun en siedä ainuttakaan inisiää korvan juuressa inisemässä kun yritän nukkua ..
Webasto. Sen tarpeen huomaa erityisesti silloin kun sitä ei ole
ja varsinkin se joka lämmitää tupaa diisselillä ettei tarvii juosta vaihtamaan kaasupulloja
Turhan Höpöttäjä !!!! näkyykö tuos kellossa myöskin ulko ja sisälämpötila ja mistä sellasen voi hommata ? ja tuleeko se seinään kiinnitettäväks joskus tästä onkin ollut jo juttua mutta katselin sellaista jossain kaupassa siinä ei ollut muistakseeni lämpämittaria ja sellanen onkin hyvä jos siinä on vielä molemmat ,kuten ulko ja sisämittarit niin kipitänkin sellasen hakemaan tuota pikaa
No mulle mielestäni tärkeitä lisävarusteita ovat olleet massaus, sisälokarit, ja ennen kaikkea vetokoukku. Vetokoukku tekee tuollaisesta pienestä retkuiluautosta varsin monikäyttöisen. Aurinkokennon siihen oli jo Kurt aikoinaan Saksassa asentanut, mutta näin puskaparkkilaisena en sitäkään pois antaisi.
Nyt on mulla aukkoja tiedoissa. Onko niitä sellasia joista näkee myös ulkolämmön.
Mulla on sellainen makkarissa. Voi valita joko ulko- tai sisälämpötilan. Se on vaan sellanen rohjake, kun siinä on se tarpeeton radio. Täytynee ottaa kolvi käteen, jos ei löydä autoon kunnollista.