Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Alde / truma testi promobil maaliskuu
Rölli:
jokainen tavallaan. mutta kun mä lähen reissuun ni oon ajanut yleensä useampi sataa kilometriä ennenku eka kerran nukun ja sillä aikaa nestekiertoinenlämm itys on lämmittänyt lämmönvaihtimen kautta asuin puolen ja voin kaikessa rauhassa pystyttää leirin ja nauttia lämmöstä autossa ja kun joutaa ni nappaa kaasun päälle ja sitä lämpöö riittää tuvassa yön ajan ja kun rupeen keittään aamukaffetta ni siin samall moottori lämpenee sopivaan käynnistys lämpöön ainaki 38 asteen pakkasessa.. en oo kylmemmässä puskassa nukkunut..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 9.03.2013 kello on 18:02 ---Just näin Thumb Joku tykkää nukkua korvatulpat päässä ja toinen ei ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele? ::) ;D Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
Enkä käytä korvatulppia, vaikka vaimo tai koirat kuorsais.. :laugh:
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.03.2013 kello on 18:36 ---Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele? ::) ;D Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla ollut joku vika lämmittemisessä jos on pulputtanut,kuin joku vanha kahvin keitin :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 9.03.2013 kello on 18:10 ---jokainen tavallaan. mutta kun mä lähen reissuun ni oon ajanut yleensä useampi sataa kilometriä ennenku eka kerran nukun ja sillä aikaa nestekiertoinenlämm itys on lämmittänyt lämmönvaihtimen kautta asuin puolen ja voin kaikessa rauhassa pystyttää leirin ja nauttia lämmöstä autossa ja kun joutaa ni nappaa kaasun päälle ja sitä lämpöö riittää tuvassa yön ajan ja kun rupeen keittään aamukaffetta ni siin samall moottori lämpenee sopivaan käynnistys lämpöön ainaki 38 asteen pakkasessa.. en oo kylmemmässä puskassa nukkunut..
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 9.03.2013 kello on 18:36 ---Ei kai ne nestekiertoiset enää nykyään niin kauheesti ääntele? ::) ;D Mulla oli joskus Solihveri ja siinä E-luxin pannu. Ja sehän pulputti kun kahvinkeitin, vaan vähän kovempaa. Truman olemassaoloa ei oikeastaan huomaa. Vaikka olis päälläkin.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös toi E-luxin pannu toiminut pulssiperiaatteella eli ei tarvinnut kiertovesipumppua?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta