Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uusi matkailuauto on aika keskeneräinen
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.03.2013 kello on 20:20 ---Nythän sinä mahottomia haastat. Minä olen sellaista kuullut, että ei ole ilmalämmityksen voittanutta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minäkin. Luin Suolisaitilta männä viikolla, että Rumatikki on paras.
Itte asiassa mun käytössä onkin, mutta tämä lienee jo loppuunväännetty asja. Jos toinen olisi suvereeni olisi toinen jo kadonnut markkinoilta.
Juu ja rahaa menee. 5-10 t helposti jos tosissaan ruvetaan. Kaasun ulosottoa ja jousitus/iskarit kuntoon, jne.
Fenix:
Onneksi tämä "white trash" ongelma ei kosketa minua, sillä minulla on tuskin koskaan varaa hankkia uutta asuntoautoa. Hätinä ikivanhan saa kustannettua. Tosin siinä on vielä enempi laittamista, kuin ihka uudessa. Joutuu nimittäin vaihtamaan sen verran eristettä ja faneria uusiksi. Samalla tulee sitten oman mielen mukainen sisustus ja varustelukin.
Vesseli:
Keskeneräinen tosiaan. Minulla on viime kesäkuussa haettu uusi "museomatkailuauto", jota on rakennettu sellaiseksi kuin tilasin. Vielä on ainakin yksi kohta muutettava, mutta myyjä tekee senkin kuten on tilauksessa sovittu.
Itse en enää viitsi rakennella ja korjailla, siksi uusi. Sain kyllikseni remontoinnista 60-70-luvulla, kun sormet olivat aina mustina vanhojen rohjojen takia. Jo silloin päätin, että käytettyä en osta.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.03.2013 kello on 21:15 ---Minäkin. Luin Suolisaitilta männä viikolla, että Rumatikki on paras.
Itte asiassa mun käytössä onkin, mutta tämä lienee jo loppuunväännetty asja. Jos toinen olisi suvereeni olisi toinen jo kadonnut markkinoilta.
Juu ja rahaa menee. 5-10 t helposti jos tosissaan ruvetaan. Kaasun ulosottoa ja jousitus/iskarit kuntoon, jne.
--- Lainaus päättyy ---
Eiks näissä uusissa autoissa ole jousitusta vakiovarusteena,kun pitää ruveta laittelemaan uuteen värkkiin tommosia :D
ihaa:
Olisihan ne voinut nuo kaikki varusteet hankkia heti ostettaessa mutta kun ei sitä ensimmäisen auton kohdalla tiennyt mitä oikeasti tulee tarvitsemaan, myyjän ehdotuksista huolimatta...ja olihan siinä kyllä vähän sitäkin että ei enää malttanut jäädä odottamaan varusteiden laittoa vaan auto piti saada alle heti kun vaan paperit oli tehty.
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.03.2013 kello on 21:15 ---Juu ja rahaa menee. 5-10 t helposti jos tosissaan ruvetaan.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä edes riitä kun asennukset laskee päälle, no mulla autoon on tullut vähän turhaakin extraa ulkonäköön joka ei välttämättä kaikista lie tarpeellista. :P
Keskeneräinen se uusi auto tosiaan on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta