Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uusi matkailuauto on aika keskeneräinen
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.03.2013 kello on 20:20 ---Nythän sinä mahottomia haastat. Minä olen sellaista kuullut, että ei ole ilmalämmityksen voittanutta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan ei ole ilmalämmityksen voittanutta, ainakaan joittenkin mielestä.
Merkittävin syy nestekiertoon siirtymiseen oli jatkuva kaasupullojen vaihtorumpa trumalla talvimatkailussa, toki muitakin oli mutta ei niistä sen enempää.
Nestekiertoon siirtymisen jälkeen ei ole paljon pulloja vaihdeltu, matkusteltu kylläkin.
Eli matkalämmitys vaihtimella ja parkit tolpassa.
Eberillä alkulämmitykset.
Kaikki edellämainitut toki saa tällähetkellä uuteenkin autoon jos vain osaa vaatia tai jos yleensä haluaa mukavuutta matkantekoon. :D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.03.2013 kello on 05:57 ---Eiks näissä uusissa autoissa ole jousitusta vakiovarusteena,kun pitää ruveta laittelemaan uuteen värkkiin tommosia :D
--- Lainaus päättyy ---
Aikakin fiussa on valmiiksi jousitus, tosin se on kopio vanhasta jyry-sisusta ja vielä telivetosesta.
Eli hammaslääkärillä riittää töitä fiiu ukkojen kanssa kun paikkat tippuu pois tärinästä. Molemat vehkeet on ollut joten kokemusta on.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.03.2013 kello on 05:57 ---Eiks näissä uusissa autoissa ole jousitusta vakiovarusteena,kun pitää ruveta laittelemaan uuteen värkkiin tommosia :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole kunnollista suurimmassa osassa, kuten moneen kertaan foorumeilla todettua. Jos aikoo pitää 10 vee, ajaa autolla oikeasti ja haluaa hyvin toimivan, niin silloin laittaa.
Tuskin on uusissakaan autoissa, mun on käytetty.
Liekö aina vaunuissakaan alusta viimeisen päälle, ainakaan renkaat?
K.E.V:
Ei ole renkaat. On säästömallia kaikissa Thumbd
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.03.2013 kello on 13:31 ---Ei ole renkaat. On säästömallia kaikissa Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
No on se hyvä että autoissa ei sentään renkaat ole säästömallia, Michelin Campingit oli Adriassa ja mitä olen autoja katsellut niin niitä samoja on aika monessa muussakin autossa jo vakiona.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta