Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uusi matkailuauto on aika keskeneräinen
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 3.03.2013 kello on 18:10 ---Kun ostaa uuden auton niin on siinä vaan tekemistä ennen kuin viittii lähtee ajelee.
Massaus, sisälokarit, moottoritilan suoja, roiskeläpät, vahaus, kaikkien laitteiden testaus ja jos mukavuuksia haluu niin TV, markiisi, antenni ym...
Helpommalla ois päässyt jos ois ostanut käytetyn kipon ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pääsit aika vähällä, mulla meni aikoinaan noitten edellämainittujen laitteiden lisäksi lämmityslaitteet uuteen uskoon heti uutena. Eli ilmalämmitys muutettiin nestekiertoiseksi. :D
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 3.03.2013 kello on 18:26 ---Täysin totta - tai voihan noista varusteista maksaa uuden auton hinnassa tai lisävarustelussa.
Pääsee kyllä palkoille, jos hommaa huokeampia kanavia ja asentaa ite ;)
Sijoitushan uusi auto ei ole :o
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se varma sijoitus, omiaan ei pois saa. :) :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 3.03.2013 kello on 19:00 ---Pääsit aika vähällä, mulla meni aikoinaan noitten edellämainittujen laitteiden lisäksi lämmityslaitteet uuteen uskoon heti uutena. Eli ilmalämmitys muutettiin nestekiertoiseksi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 3.03.2013 kello on 19:00 ---Pääsit aika vähällä, mulla meni aikoinaan noitten edellämainittujen laitteiden lisäksi lämmityslaitteet uuteen uskoon heti uutena. Eli ilmalämmitys muutettiin nestekiertoiseksi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Nythän sinä mahottomia haastat. Minä olen sellaista kuullut, että ei ole ilmalämmityksen voittanutta. ;)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 3.03.2013 kello on 18:10 ---Kun ostaa uuden auton niin on siinä vaan tekemistä ennen kuin viittii lähtee ajelee.
Massaus, sisälokarit, moottoritilan suoja, roiskeläpät, vahaus, kaikkien laitteiden testaus ja jos mukavuuksia haluu niin TV, markiisi, antenni ym...
Helpommalla ois päässyt jos ois ostanut käytetyn kipon ;D
--- Lainaus päättyy ---
En sanoisi, että "keskeneräinen"! Vaan vajaa varusteltu.
Kyllä sillä semmoisenaan kaupasta uloshaetulla autolla pystyy matkailemaan ja asumaan. Mutta mukavuuden halu, viihtyvyys ja käytännöllisyys vaativat jonkun verran varustelemista.
Tuskin ne käytetytkään ovat kaikille "täysvarusteltuja". Jokaisella lienee jonkinlaisia tarpeita, joita ensimmäinen/edelliset omistajat ovat osanneet laittaa/hankkia. Toki sitä varustelemista ei ole käytetyssä niin paljoa kuin uudenkarheassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta