rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vaimo ei suostu...  (Luettu 9880 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
Vs: Vaimo ei suostu...
« Vastaus #30 : 26.02.2013 kello on 14:11 »
Jos se autokuume käy liian pahaksi ja vaimon haluaa säilyttää, meillä ainakin toimisi seuraava.
Odotetaan alkukesän kuumia aurinkoisia päiviä. Jätetään auto kuumaan paisteeseen ikkunat kiinni. Liikkeelle lähdettäessä automaatti ilmastointi pois päältä. Sitten manataan sitä ilmastoinnin toimimattomuutta ja napsutellaan jotain toista nappia eikä saada sitä toimimaan. Soitetaan muka huoltoon ja väitellään pikainen huoltoaika seuraavalle päivälle. Seuraavana päivänä todetaan vaikka kompuran laakerin leikanneen kiinni ja lauhdutin kennossa olevan reiän - kustannusarvio 3000eur ja ei kannata korjata. Arvatkaa olisko vaimosta mukava käydä kattelemassa jotain toimivaa kulkinetta, vaikka itse väittäisin ettei siihen ole varaa ;D

Tässä kohtaa on hyvä olla varma siitä että se vaimo on tällä tavoin sumutettavissa.
Mun kohdalla ei kyl onnistuis  ;D

Onkohan tään ongelman alkuperä enemmän kiinni fiiliksestä vai rahasta? Mua olis helpompi pehmittää ajatukselle, jos esim puolet tarvittavasta rahamäärästä olis jo jossain "ylimääräisenä"..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #31 : 26.02.2013 kello on 14:16 »
Alanille: Miksi ketju pitäisi salata? Eikös ole hyvä, että muutkin hoksaavat, että täältä saa avun muuhunkin kuin kylmiin tekniikkaongelmiin.

NO KUN NE VAIMOT VIELÄ LUKEE TÄMÄN !!!

Yleensä ei saa huutaa, mutta nyt oli pakko.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:29
  • viva la France
« Vastaus #32 : 26.02.2013 kello on 14:27 »
Mitä varten sitä pitää kysellä ? En minä kun auton tai pärrän  itselleni ostan kysy yhtään mitään ja jos tulee pyyhkeitä, niin tulkoon.
Ja heikot on kantimet jos yhteen auton vaihtoo kaatuu. Ja kesäkin on tulossa eli kyllä se siitä sulaa sitten kesäksi, se vaimo.
Eikä se vaimo minulta kysy koska ja minkälaiset verhot laitetaan, ilmoittaa vaan, että otas tikkaat ja irrota vanhat. Ja minä siitä mököttämään?
Eli menet kaupaan , ostat auton, ajat kotiin ja kysäset mitäs pidät. Siinä se. Ja jos meinaa ruveta pakkaselle pukkaan, niin lähetät sen vaimon sohva- ja verhokauppaan. Ja sitten se onkin taas kesä. :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #33 : 26.02.2013 kello on 14:57 »
Toisilla eri lailla.

Meillä vaimo on ostamassa milloin mitäkin, välillä autoakin, mutta mie lyön topin, kun ei ole rahaa tarpeeksi.  >:(

• Vieras
  • Vs: Vaimo ei suostu...
    « Vastaus #34 : 26.02.2013 kello on 15:02 »
    mutta mie lyön topin, kun ei ole rahaa tarpeeksi.  >:(

Priorisointi, sulle matkailu on elämäntapa ja harrastus, mä luulen että muutama ulkomaan reissu syö keskivertoautoilija n välirahan. Ja entä ne viinit, ei kai nekään ilmaisia ole, mutta kuten Höpöttäjän sanoin, jokainen tyylillään. 

• Vieras
  • Vs: Vaimo ei suostu...
    « Vastaus #35 : 26.02.2013 kello on 15:06 »
    Vetor, sinulla on todella hyvä Vaimo, tottele ja kuuntele vain häntä!  :D Kyllä vaimot tietää!

Jos haluat vähän pehmittää niin mieti mitä hän on puhunut ja toivonut viimeisen puolen vuoden aikana, onko se pieni pinta remontti kotiisi, uudet keittiönkalusteet, sohva, ihana koru,...matka? Hanki ja toteuta ensin hänen toiveensa ja ole puhumatta koko turhanpäisestä auton vaihtamisesta.  Thumb  Anna mennä vähän aika ja lähdet yhdessä vaimosi kanssa autonäyttelyyn vain katselemaan autoja, käske hänen istahtaa suosikki autoosi. Älä edes kysele olikose hyvä, joskus myöhemmin. Tiedä vaikka vaimosi alkaakin ajattelemaan että kyllähän se uusi auto olisi mukava isännälle kun hänkin sai tuon kauvan toivotun jutun.  :)

,..mutta mutta varaudu siihenkin että auton hankinta siirtyy, sitten kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaimot ovat viisaita!  Thumb

ps. Minua muuten käytettiin vasta autoja katseluttamassa näyttelyssä, ei suostu ei.  >:(
    « Viimeksi muokattu: 26.02.2013 kello on 16:10 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #36 : 26.02.2013 kello on 15:17 »
    Vetor, sinulla on todella hyvä Vaimo, tottele ja kuuntele vain häntä!  :D Kyllä vaimot tietää!

Jos haluat vähän pehmittää niin mieti mitä hän on puhunut ja toivonut viimeisen puolen vuoden aikana, onko se pieni pinta remontti kotiisi, uudet keittiönkalusteet, sohva, ihana koru,...matka? Hanki ja toteuta ensin hänen toiveensa ja ole puhumatta koko turhanpäisestä auton vaihtamisesta.  Thumb  Anna mennä vähän aika ja lähdet yhdessä vaimosi kanssa autonäyttelyyn vain katselemaan autoja, käske hänen istahtaa suosikki autoosi. Älä edes kysele olikose hyvä, joskus myöhemmin. Tiedä vaikka vaimosi alkaakin ajattelemaan että kyllähän se uusi auto olisi mukava isännälle kun hänkin sai tuon kauvan toivotun jutun.  :)

,..mutta mutta varaudu siihenkin että auton hankinta siirtyy, sitten kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaimot ovat viisaita!  Thumb

Kaveri osti itselleen uuden henkilöauton. Emäntä sai päättä kumpi ostetaan hänelle, polkupyörä vai keinutuoli. Polkupyörän valitsi. Näin se näkyy menevän monessa huushollissa.  ::)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #37 : 26.02.2013 kello on 15:49 »
    meillä ei oneksi ostella mitään
     ennen kuin yhdessä aisaa olla funtsittu
    paisti tietty mä ostan
    verhoi , liinavaattei ym ym
    ja välil isännällekkin kaikkee tarpeelista
    kuten sukkia ja kalsareita
    mutta tollaset kalliimmat hommelit
    kuten autot
    ne me yhdessä päätämme
    vaiks pitää myöntää
    että yleensä Hän kysyy aina minun mielipidettäni
    melkein asiaan ,kuin asiaan
    liekö tuo tapa pitää sopu yllä  ;D

Alan
    olet ihan oikeessa  Thumb
    kaikkea ei kannata tännekkään sanoa
    kiitos vain sain taas makeet  naurut  ;D ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2025 kello on 15:13
    « Vastaus #38 : 26.02.2013 kello on 19:58 »
    meillä ei oneksi ostella mitään
     ennen kuin yhdessä aisaa olla funtsittu
    paisti tietty mä ostan
    verhoi , liinavaattei ym ym
    ja välil isännällekkin kaikkee tarpeelista
    kuten sukkia ja kalsareita
    mutta tollaset kalliimmat hommelit
    kuten autot
    ne me yhdessä päätämme
    vaiks pitää myöntää
    että yleensä Hän kysyy aina minun mielipidettäni
    melkein asiaan ,kuin asiaan
    liekö tuo tapa pitää sopu yllä  ;D

Alan
    olet ihan oikeessa  Thumb
    kaikkea ei kannata tännekkään sanoa
    kiitos vain sain taas makeet  naurut  ;D ;D ;D ;D

Mulla eno sanoi aikoinaan "kun mentiin naimisiin niin sovittiin että vaimo päättää pienemmät asiat ja hän isommat, eipä oo tarvinnut viellä ite päättää" no asuu omakotitalossa tällähetkellä.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:51
    • Savo
    « Vastaus #39 : 26.02.2013 kello on 20:14 »
    Eikös se joku sanonta mene että "parempi tossun alla kuin taivas alla".. :P

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #40 : 26.02.2013 kello on 20:16 »
    Eikös se joku sanonta mene että "parempi tossun alla kuin taivas alla".. :P

ainakin näin talvisaikaan  ;D ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:51
    • Savo
    « Vastaus #41 : 26.02.2013 kello on 20:18 »

• Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:12.07.2019 kello on 11:08
    « Vastaus #42 : 26.02.2013 kello on 20:55 »
    Tästä juttuketjustahan voisi joku tieteilijä laatia gradun. Soleil on ilmiselvästi sen laatuinen.
    Kukaan ei ole moittinut, että "mitä siinä kitiset". Kitinää tämä onkin. Täytyyhän munkin jotain saada kun en polta, en ryyppää enkä käy vieraissa. Ja kannustan häntä askarteluissaan. 

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #43 : 26.02.2013 kello on 23:04 »
    Mitä varten sitä pitää kysellä ? En minä kun auton tai pärrän  itselleni ostan kysy yhtään mitään ja jos tulee pyyhkeitä, niin tulkoon.
    Ja heikot on kantimet jos yhteen auton vaihtoo kaatuu. Ja kesäkin on tulossa eli kyllä se siitä sulaa sitten kesäksi, se vaimo.
    Eikä se vaimo minulta kysy koska ja minkälaiset verhot laitetaan, ilmoittaa vaan, että otas tikkaat ja irrota vanhat. Ja minä siitä mököttämään?
    Eli menet kaupaan , ostat auton, ajat kotiin ja kysäset mitäs pidät. Siinä se. Ja jos meinaa ruveta pakkaselle pukkaan, niin lähetät sen vaimon sohva- ja verhokauppaan. Ja sitten se onkin taas kesä. :)
    Näin on. Viime kesänä, kun tyhjensin kotiautoa, rouvan mielenkiinto heräsi, että miksi? Sanoin meneväni huomenna hakemaan uuden. Ei ollut kotona lukko vaihutnut hakureissun aikana, vaikka näin on joskus uhkailtu.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:29
    • viva la France
    « Vastaus #44 : 27.02.2013 kello on 10:06 »
    Meillä se oli vaimo kun teki matkamökistä kaupat.
    Vuoden oli mökki ollut kun älysin ruveta moittimaan. Älysin että ei se inttekroitu ole kolmen hengen auto, ainainen puljaus sen etupetin kanssa.
    Olisi pitänyt olla kunnon alkovi vekotin. Mutta tällä nykysellä kuulema mennään ainakin vielä pari vuotta.
    Mutta kun sitikan ostin reilu vuosi sitten, niin eipä tuo muuta sanonut kuin, että on nätti kuin sika pienenä.