Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaimo ei suostu...
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.02.2013 kello on 13:35 ---Jos se autokuume käy liian pahaksi ja vaimon haluaa säilyttää, meillä ainakin toimisi seuraava.
Odotetaan alkukesän kuumia aurinkoisia päiviä. Jätetään auto kuumaan paisteeseen ikkunat kiinni. Liikkeelle lähdettäessä automaatti ilmastointi pois päältä. Sitten manataan sitä ilmastoinnin toimimattomuutta ja napsutellaan jotain toista nappia eikä saada sitä toimimaan. Soitetaan muka huoltoon ja väitellään pikainen huoltoaika seuraavalle päivälle. Seuraavana päivänä todetaan vaikka kompuran laakerin leikanneen kiinni ja lauhdutin kennossa olevan reiän - kustannusarvio 3000eur ja ei kannata korjata. Arvatkaa olisko vaimosta mukava käydä kattelemassa jotain toimivaa kulkinetta, vaikka itse väittäisin ettei siihen ole varaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tässä kohtaa on hyvä olla varma siitä että se vaimo on tällä tavoin sumutettavissa.
Mun kohdalla ei kyl onnistuis ;D
Onkohan tään ongelman alkuperä enemmän kiinni fiiliksestä vai rahasta? Mua olis helpompi pehmittää ajatukselle, jos esim puolet tarvittavasta rahamäärästä olis jo jossain "ylimääräisenä"..
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: vetor - 26.02.2013 kello on 13:54 --- Alanille: Miksi ketju pitäisi salata? Eikös ole hyvä, että muutkin hoksaavat, että täältä saa avun muuhunkin kuin kylmiin tekniikkaongelmiin.
--- Lainaus päättyy ---
NO KUN NE VAIMOT VIELÄ LUKEE TÄMÄN !!!
Yleensä ei saa huutaa, mutta nyt oli pakko.
"Masi":
Mitä varten sitä pitää kysellä ? En minä kun auton tai pärrän itselleni ostan kysy yhtään mitään ja jos tulee pyyhkeitä, niin tulkoon.
Ja heikot on kantimet jos yhteen auton vaihtoo kaatuu. Ja kesäkin on tulossa eli kyllä se siitä sulaa sitten kesäksi, se vaimo.
Eikä se vaimo minulta kysy koska ja minkälaiset verhot laitetaan, ilmoittaa vaan, että otas tikkaat ja irrota vanhat. Ja minä siitä mököttämään?
Eli menet kaupaan , ostat auton, ajat kotiin ja kysäset mitäs pidät. Siinä se. Ja jos meinaa ruveta pakkaselle pukkaan, niin lähetät sen vaimon sohva- ja verhokauppaan. Ja sitten se onkin taas kesä. :)
Alan:
Toisilla eri lailla.
Meillä vaimo on ostamassa milloin mitäkin, välillä autoakin, mutta mie lyön topin, kun ei ole rahaa tarpeeksi. >:(
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.02.2013 kello on 14:57 ---mutta mie lyön topin, kun ei ole rahaa tarpeeksi. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Priorisointi, sulle matkailu on elämäntapa ja harrastus, mä luulen että muutama ulkomaan reissu syö keskivertoautoilija n välirahan. Ja entä ne viinit, ei kai nekään ilmaisia ole, mutta kuten Höpöttäjän sanoin, jokainen tyylillään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta