Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaimo ei suostu...
Soleil:
Vetor, sinulla on todella hyvä Vaimo, tottele ja kuuntele vain häntä! :D Kyllä vaimot tietää!
Jos haluat vähän pehmittää niin mieti mitä hän on puhunut ja toivonut viimeisen puolen vuoden aikana, onko se pieni pinta remontti kotiisi, uudet keittiönkalusteet, sohva, ihana koru,...matka? Hanki ja toteuta ensin hänen toiveensa ja ole puhumatta koko turhanpäisestä auton vaihtamisesta. Thumb Anna mennä vähän aika ja lähdet yhdessä vaimosi kanssa autonäyttelyyn vain katselemaan autoja, käske hänen istahtaa suosikki autoosi. Älä edes kysele olikose hyvä, joskus myöhemmin. Tiedä vaikka vaimosi alkaakin ajattelemaan että kyllähän se uusi auto olisi mukava isännälle kun hänkin sai tuon kauvan toivotun jutun. :)
,..mutta mutta varaudu siihenkin että auton hankinta siirtyy, sitten kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaimot ovat viisaita! Thumb
ps. Minua muuten käytettiin vasta autoja katseluttamassa näyttelyssä, ei suostu ei. >:(
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 26.02.2013 kello on 15:06 ---Vetor, sinulla on todella hyvä Vaimo, tottele ja kuuntele vain häntä! :D Kyllä vaimot tietää!
Jos haluat vähän pehmittää niin mieti mitä hän on puhunut ja toivonut viimeisen puolen vuoden aikana, onko se pieni pinta remontti kotiisi, uudet keittiönkalusteet, sohva, ihana koru,...matka? Hanki ja toteuta ensin hänen toiveensa ja ole puhumatta koko turhanpäisestä auton vaihtamisesta. Thumb Anna mennä vähän aika ja lähdet yhdessä vaimosi kanssa autonäyttelyyn vain katselemaan autoja, käske hänen istahtaa suosikki autoosi. Älä edes kysele olikose hyvä, joskus myöhemmin. Tiedä vaikka vaimosi alkaakin ajattelemaan että kyllähän se uusi auto olisi mukava isännälle kun hänkin sai tuon kauvan toivotun jutun. :)
,..mutta mutta varaudu siihenkin että auton hankinta siirtyy, sitten kun sitä oikeasti tarvitsee. Vaimot ovat viisaita! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kaveri osti itselleen uuden henkilöauton. Emäntä sai päättä kumpi ostetaan hänelle, polkupyörä vai keinutuoli. Polkupyörän valitsi. Näin se näkyy menevän monessa huushollissa. ::)
sipu:
meillä ei oneksi ostella mitään
ennen kuin yhdessä aisaa olla funtsittu
paisti tietty mä ostan
verhoi , liinavaattei ym ym
ja välil isännällekkin kaikkee tarpeelista
kuten sukkia ja kalsareita
mutta tollaset kalliimmat hommelit
kuten autot
ne me yhdessä päätämme
vaiks pitää myöntää
että yleensä Hän kysyy aina minun mielipidettäni
melkein asiaan ,kuin asiaan
liekö tuo tapa pitää sopu yllä ;D
Alan
olet ihan oikeessa Thumb
kaikkea ei kannata tännekkään sanoa
kiitos vain sain taas makeet naurut ;D ;D ;D ;D
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 26.02.2013 kello on 15:49 ---meillä ei oneksi ostella mitään
ennen kuin yhdessä aisaa olla funtsittu
paisti tietty mä ostan
verhoi , liinavaattei ym ym
ja välil isännällekkin kaikkee tarpeelista
kuten sukkia ja kalsareita
mutta tollaset kalliimmat hommelit
kuten autot
ne me yhdessä päätämme
vaiks pitää myöntää
että yleensä Hän kysyy aina minun mielipidettäni
melkein asiaan ,kuin asiaan
liekö tuo tapa pitää sopu yllä ;D
Alan
olet ihan oikeessa Thumb
kaikkea ei kannata tännekkään sanoa
kiitos vain sain taas makeet naurut ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla eno sanoi aikoinaan "kun mentiin naimisiin niin sovittiin että vaimo päättää pienemmät asiat ja hän isommat, eipä oo tarvinnut viellä ite päättää" no asuu omakotitalossa tällähetkellä. ;D
arska100:
Eikös se joku sanonta mene että "parempi tossun alla kuin taivas alla".. :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta