Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaimo ei suostu...

(1/10) > >>

vetor:
...vetoauton vaihtoon. Saattaa tuntua useimmista ihan kummalliselta, mutta minulle tästä on tullut pakkomielle. Vanha auto on 5 vuotta vanha ja 150 tuhatta ajettu dieseli, eikä siinä mitään vikaa ole. Juuri siihen vaimo vetoaa. Minä taas haluan vähän tehokkaamman automaatin, mutta en keksi sopivia perusteita vaihtoon. Parikymmentä tonnia vaihtokustannuksiak in on neuvoteltu. Onko kukaan keksinyt millä argumenteilla tässä voisi edetä?

Jgahpir:
Sinulla on niin viisas vaimo, että pidä siitä lujasti kiinni :D

Mitä jos ajattelis niin, että minkälaisen "vuorotteluvapaan" ja reissun voisi ostaa 20 tonnilla? Koko kesän retki ihan mihin vaan.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vetor - 26.02.2013     kello on 00:25 ---...vetoauton vaihtoon. Onko kukaan keksinyt millä argumenteilla tässä voisi edetä?

--- Lainaus päättyy ---

Ota vaimo mukaan koeajoon ja vakuutat miksi sen vetoauton vaihtaminen on välttämätöntä ja annat hänen valita auton värin, tuo väri on yksi naiselle tärkeimmistä asioista autossa, vaimoni valitsi seuraavan automme väriksi taivaansinisen, hopea saa väistyä 18 vuoden jälkeen, kai siihen siniseen ajan myötä tottuu... :P

0yxxy0:
Tuohon kun laitetaan pariomistajaa väliin niin autosta riippuen sitten voi tulla minun vuoro omistaa sun autos. "Vanha auto on 5v" minusta tuo on uusi auto ja viellä noin vähän ajettu. Mies on vaimon pää, mutta vaimo sitä kääntää. Sano vaan sinäkin se viimeinen sana tässä asiassa että "kyllä rakkaani".

angrybird:
Laita se vaimosi disponibiliteettiin, seksuaaliseen! Kyllä häneltä mieli muuttuu lähimmän 5 vuoden aikana! Sit vaihat, siis sen auton, et vaimoa. Thumb :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View