Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
vaunun tiivistämisen hinnoista + onko muita vaihtoehtoja?
-------:
Sori vaan ku oon pilkun viilaja. 99% toden näköisyydellä ykskään vaunu valmistaja ei oo ruuvejansa uitanut massassa, joten mätiä on sitten kaikki.. Uskoisin että on edellä on faktaa eikä fiktiota. Eiköhän se kaipaamanne butyyli massa nouse ihan itse kierrettäpitkin ylös,kun se läpimenee listasta ja sen jälkeen tiivistenauhasta.. Itse käytännössä olen havainnut tälläisen ikävän sivu vaikutuksen.. ^-^
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 25.02.2013 kello on 20:57 ---On se jännä juttu, kun joku haluaa ihan selviä konkreettisia neuvoja, niin täällä alkaa pilkun viilaajat tapansa mukaan vääntämään korostaen omaa erin omaisuuttaan. Sopii vain ihmetellä, tai eipä oikeastaan. >:(
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D ;D
K.E.V:
Mutta estääkö väittämäsi sen ETTEI jälleenrakentaja , korjaaja , ehostaja ,fiksaaja VOI näin tehdä? Rouskun
Paavo tuon on mulle neuvonut, täytynee sanoa hälle että oli ihan höpö juttu kun huomenna tulee käymään ;D
Haapaniemen Paroni:
Uutta vaan kehiin tai sitten ns.vähänkäytetty :D
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.02.2013 kello on 21:23 ---Mutta estääkö väittämäsi sen ETTEI jälleenrakentaja , korjaaja , ehostaja ,fiksaaja VOI näin tehdä? Rouskun
Paavo tuon on mulle neuvonut, täytynee sanoa hälle että oli ihan höpö juttu kun huomenna tulee käymään ;D
--- Lainaus päättyy ---
Voi kyllä näin toimia, mutta mulle ihan sama mitä joku Rouskun Paavo tekee ja miten neuvoo. Eihän se mies kuullu koko keskuteluun, sehän on kokonaan ulkopuolinen tässä asiassa vai? Oon huomannut, vanhemmat asentajat välillä yrittää ällyyttä ja joskus onnistunutkin. Ehkä nyt on onnistuttu. Sitä yritän itse nykyisille kollegoille tehdä kohtuudessa määrin hyvän maun mukaan.. :P 8) Pidän tätä ihan turhana vaiheena sori vaan.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta