Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Uudistettu blogipalvelu avattu

<< < (4/16) > >>

kaarina:
Siinä mielessä ei liene hirveän paha asia jos blogspot käyttää blogien tekstejä ja kuvia mainonnassaan, kun blogille ehkä kuitenki jokainen haluaisi tunnettuvuutta? Vai onko sillä oikeus myös jotenkin muuten "omistaa" blogien kuvat ja tekstit?

Domainin perustamisesta minulla ei ole aavistustakaan, siitä miten se siis tehdään, ja mitä sitten ohjataan minnekin..jos joku jaksaa neuvoa, olisin kovin kiitollinen...eli siis jos on jotenkin kannattavampaa se blogi vielä muuttaa ennen kunnon alkua pois tuolta blogspotista??

t.Kaarina

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 19.02.2013     kello on 13:30 ---Vai onko sillä oikeus myös jotenkin muuten "omistaa" blogien kuvat ja tekstit?

--- Lainaus päättyy ---

Ei omstaa, vaan käyttää seuraavien ehtojen mukaisesti.

--- Lainaus --- Kun lataat tai muulla tavoin lähetät sisältöä Palveluihin, annat Googlelle (ja
yhteistyökumppaneil lemme) maailmanlaajuisen oikeuden käyttää, ylläpitää, tallentaa,
jäljentää, muokata, välittää, julkaista, esittää ja levittää kyseistä sisältöä, asettaa sitä
julkisesti esille sekä luoda siitä johdannaisteoksia
--- Lainaus päättyy ---

kaarina:
Ja entäs kun olen tykästynyt tuohon pohjaan, minkä tein, saanko siirrettyä sen suoraan jonnekin muualle?

t.Kaarina

Jepukka:
Jos rekisteröityy ja alkaa pitämään blogia niin minkälainen osoite blogille tulee? esim. karavaanari.org/blogi/jepukka vaiko esim. jepukanblogi.karava anari.org? Toi jälkimmäinen olisi kiva :)

Alan:
Mulle ainakin on merkittävä asia, että joku yleismaailmallinen yritys ei käytä mun kuvia eikä tekstejä. Ihan periaatetasollakin.

Siksi(kin) tervehdin tätä uudistusta suurella ilolla, kun vain saisin tarpeeksi aikaiseksi, että tuottaisin sisältöäkin.  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View