Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
Uudistettu blogipalvelu avattu
kaarina:
Saattaa olla että ajatelen loppupeleissä ihan samoin. Toivon nyt saavani jostain tietoa sen oman domainin perustamisesta ja mistä niitä blogipohjia sitten saa vai voiko tuon jo aloitettun siisrtää jonnekin muualla ja mitä etua on omasta domainista verrattuna tähän orgin blogiin ja minkälaisia pohjavaihtoehtoja tällä orgin blogilla on jne jne...en siis tiedä oikein mistätän mitään!?
t.Kaarina
Alan:
Kaarina, tuohon ei osaa kukaan muu varmaan vastata kuin Ylläpito/99, joka on puuhannut nämä, kuten muunkin foorumin infran, ihan yksin. Eiköhän tuo kerkiä piakkoin vastailemaan. :)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 19.02.2013 kello on 15:17 ---Saattaa olla että ajatelen loppupeleissä ihan samoin. Toivon nyt saavani jostain tietoa sen oman domainin perustamisesta ja mistä niitä blogipohjia sitten saa vai voiko tuon jo aloitettun siisrtää jonnekin muualla ja mitä etua on omasta domainista verrattuna tähän orgin blogiin ja minkälaisia pohjavaihtoehtoja tällä orgin blogilla on jne jne...en siis tiedä oikein mistätän mitään!?
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Domainin hankkiminen on helppoa. Etsit vapaan ja varaat sen. Maksu on kohtalainen ja usein sen maksu on sidottu palvelimen kustannuksiin. Jos olet aloittanut blogia Googlen alustalla sitä ei sellaisenaan luultavasti voi siirtää.
Itse olen ostanut net päättyvän domainnimen Joker.comista koska en vielä tiedä missä muodossa se tulee käyttöön, siis lähinnä alusta ja palvelin on vielä auki.
Ymmärsinkö oikein, että Karavaanari org sivuston blogipohjaksi on valittu worldpress ja nimenomaan käyttöoikeudet alustaan, jos näin voi tehdä tuo on varteenotettava, koska silloin sisällön voi siirtää myöhemmin eikä ole sidottu määrättyyn sivustoon/ palveluntarjoajaan.
kaarina:
Mistä niitä vapaita domaineja etsitään?? Entä mitä käytännön eroa näille eri alustoille tehdyissä blogeissa on, siis eivätkö kaikki näy kakkialla/kaikille vai mitä ihmettä?
t.Kaarina
99:
olen nyt reissussa, joten pääsen paremmin kirjoittelemaan ja neuvomaan vasta illalla. nyt kännykällä hieman haastavaa. lyhyetvietit kyllä onnistuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta