Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Onko halpa invertteri
joo o:
Minulla on 3 erikokoista. Pitäisi tuottaa modivoitua siniaaltösähköä. Kaikki laitteet mitä olen kokeillut toimii. Ohjeissa sanotaan että loisteputkivalaisin ei toimi (sitä en ole kokeilut, uskon ohjeisiin).
Tuottaisiko jotkin vahemmat inventterit sellaista sähköä että kaikki ei toimi. (sanoisko toi modifoitu siniaalto jotakin)
Turhan Höpöttäjä:
Mihinkä tarvitset noin pientä/monta intikkaa. :)
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.02.2013 kello on 08:37 ---Mihinkä tarvitset noin pientä/monta intikkaa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on tuo sama, ihan toimiva peli. Puskassa latailen tietsikkaa, kännykkää,käytän parranajokonetta, tinailen, lataan taskulampun. Ym,ym.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 21.02.2013 kello on 08:47 ---Minulla on tuo sama, ihan toimiva peli. Puskassa latailen tietsikkaa, kännykkää,käytän parranajokonetta, tinailen, lataan taskulampun. Ym,ym.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tietsikalle ole oma laite 12V:sta. Kännykälle myös, TV:stä puhumattakaan ja lamput on ledejä. :)
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.02.2013 kello on 08:54 ---Eikös tietsikalle ole oma laite 12V:sta. Kännykälle myös, TV:stä puhumattakaan ja lamput on ledejä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Kännykkälaturit, tietokone, 300 w:lla televisio. Muttä pää syy on se, että kun halvalla sain ;D Tahtoo tota tavaraa kertyä Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta