Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Onko halpa invertteri

<< < (14/18) > >>

perho-ukko:
Onhan minullakin varalla tollainen,hieman pörisempää aaltoa tuottaa,kuin tuo intelligent !

Aakku:
Tuollainen 150W intikka on hyvä siinä mielessä, että sen voi siirtää autosta toiseen. Ei tarvita kiinteää asennusta, vaan useimmiten tupakansytkärin sulake riittää. Sellainen mullakin on hyllyssä.

Tuo intelligent tosiaan mainitsee ohjeissaan, jotta ei toimi loisteputkivaloihin . Mullahan se toimii puoliteholla mikrouunissa.

Intelligent on tuollainen Honkkarin ja vastaavan halpalaite, joten ei siltä nyt ihan mahdottomia voine vaatiakaan.

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2013     kello on 09:32 ---Onhan minullakin varalla tollainen,hieman pörisempää aaltoa tuottaa,kuin tuo intelligent !

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen kuljettanut mukana aggrekaattia kun sen kerran luulin halvalla saaneeni huutokaupasta ;)
Sillä pyörii kyllä sitten jo ketjusaha, kalapien teko nuotioon käy käden käänteessä ja sähkösaha on hiljainen. Ei tarvi rääkätä akkuja tai polttaa kaasua. Onhan ne nokipannukahvit ihan eri juttu kuin jotkut muut. Laitoin tankkiin bensan säilöntä ainetta siinä toivossa, että lähtis käymään  eikä valittais, keväämmällä keväämmällä.....

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 21.02.2013     kello on 10:53 ---Minä olen kuljettanut mukana aggrekaattia kun sen kerran luulin halvalla saaneeni huutokaupasta ;)
Sillä pyörii kyllä sitten jo ketjusaha, kalapien teko nuotioon käy käden käänteessä ja sähkösaha on hiljainen. Ei tarvi rääkätä akkuja tai polttaa kaasua. Onhan ne nokipannukahvit ihan eri juttu kuin jotkut muut. Laitoin tankkiin bensan säilöntä ainetta siinä toivossa, että lähtis käymään  eikä valittais, keväämmällä keväämmällä.....

--- Lainaus päättyy ---
  Hetkinen.. polttaahan se agri myös bensaa,mitä järkeä on tehdä energiaa moottorisan korvikkeelle ?? ::)

joo o:
Ehdottasin sellaista ekovaunua joka lämpiäisi puukamiinalla ja valot hoituisi kynttilällä. Sitten vaunun siirrot tehtäisiin hevosella. Ei tarvittais intikoita eikä agrikaattoreita, ei katsastusta tai liikennevakuutusta ;D ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View