rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: KELA  (Luettu 14407 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: KELA
« Vastaus #30 : 17.02.2013 kello on 21:28 »
Joo kyllä täytyy sanoa rehellisesti,että on kyllä rassannut pääkoppaa ja aika rankasti ja ne valvotut yöt :(
  No,kohtahan sinä sitten pääset eläkkeelle !! ;D ;D ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
« Vastaus #31 : 17.02.2013 kello on 21:31 »
Joo kyllä täytyy sanoa rehellisesti,että on kyllä rassannut pääkoppaa ja aika rankasti ja ne valvotut yöt :(

Tiedän. Itse olen valvonut särkyjen kanssa yli 20 vuotta. Siloin kun vielä kävin työssä kävelin tai nukuin istuallaan yöt ja en koskaan 2 tuntia pidempään kerralla. Nyt on niin kovat lääkkeet, että jos en itseäni rasita olen tänä talven nukkunut joskus koko yönkin.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #32 : 17.02.2013 kello on 21:34 »
Tiedän. Itse olen valvonut särkyjen kanssa yli 20 vuotta. Siloin kun vielä kävin työssä kävelin tai nukuin istuallaan yöt ja en koskaan 2 tuntia pidempään kerralla. Nyt on niin kovat lääkkeet, että jos en itseäni rasita olen tänä talven nukkunut joskus koko yönkin.
Oletko päässyt eläkkeele ??

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #33 : 17.02.2013 kello on 21:35 »
  No,kohtahan sinä sitten pääset eläkkeelle !! ;D ;D ;D
Ei vielä,enkä halua edes vielä :) Haluan vaan minulle kuuluvat sairauspäivä rahat jotka kuuluu minulle.Kyllä sitä palkasta ollaan viemässä vaikka mitä maksuja ja sit,kun pitäs saada vähän omia pois,niin nekin menee herroille ja tässä tarkoitan nyt KEVAA joka ois piyänyt maksaa alunperin elikka tappelen KELAA JA KEVAA vastaan tällä hetkellä..

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #34 : 17.02.2013 kello on 21:38 »
Mulla ei onneksi ole särkyjä,mutta semmonen paha vika jos asiat menee perseelleen,niin tulee mietittyä asioita päivät ja yöt vaikka pitäs nukkua,mutta kun ei saa,niin ei..

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #35 : 17.02.2013 kello on 21:40 »
Oletko päässyt eläkkeele ??

Eli jos minua tarkoitit niin olen osatyökyvyttömyysel äkkeellä. Toinen puoli pitäisi pystyä hankkimaan työnteolla.
Mutta tässä työllisyystilantees sa missä suomessa nyt ollaan, kukaan ei ota osa-aikatöihin sairasta miestä.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #36 : 17.02.2013 kello on 21:53 »
Ei kyllä passais kertoa,mutta olen syyllistynyt siihen korruptioon,pitkäaikainen vakuutus yhtiö järjesteli asiat,minulta ja mammalta ei mene veroja eläkkeestä ensinkään,0%,kaiken maailman tukiaisten nimikkeillä!! Että näin Suomessakin toimitaan!!  " Toivottavasti tätä ei lue verottaja" !!

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #37 : 17.02.2013 kello on 22:02 »
Ei kyllä passais kertoa,mutta olen syyllistynyt siihen korruptioon,pitkäaikainen vakuutus yhtiö järjesteli asiat,minulta ja mammalta ei mene veroja eläkkeestä ensinkään,0%,kaiken maailman tukiaisten nimikkeillä!! Että näin Suomessakin toimitaan!!  " Toivottavasti tätä ei lue verottaja" !!
Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #38 : 17.02.2013 kello on 22:07 »
Thumb
  Risto! Käy yksityiseltä lääkäriltä hakemassa todistuksen,saat korvaukset heti !!

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #39 : 17.02.2013 kello on 22:11 »
Mulla ei onneksi ole särkyjä,mutta semmonen paha vika jos asiat menee perseelleen,niin tulee mietittyä asioita päivät ja yöt vaikka pitäs nukkua,mutta kun ei saa,niin ei..

Minun työssä kanssa vastuuta oli kasautunut osalleni 25 vuoden aikana aivan riittävästi, joita oli myös mietittävä vapaa-ajallakin.
Näiden lisäksi vielä nämä ruumilliset vaivat. Olihan se helpotus kun vastuut loppui mutta kyllä siihen parivuotta meni ennekuin siihen tottui. Työnantaja katkaisi työsuhteeni vasta kun olin ollut sairauslomalla yhtäjaksoisesti lähes 4 vuotta, mutta siitä huolimatta ei suostunut palkaamaan minua edes työkokeiluun osa-aikaisesti.

Se tässä helpottaa kun on muita samanlaisia tapauksia, eli ei eletä näiden kanssa yksin ;D

• Vieras
  • Vs: KELA
    « Vastaus #40 : 17.02.2013 kello on 22:18 »
      Risto! Käy yksityiseltä lääkäriltä hakemassa todistuksen,saat korvaukset heti !!

Tsemppiä vaan Ristolle mutta en usko että yksityinenkään nyt yksinään saa asioita rullaamaan toivomalla tavalla, kaikkihan ne sitten kävisivät yksityisillä, ei se nyt niin kallista ole kuitenkaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #41 : 17.02.2013 kello on 22:19 »
    Aika paljon on "kurallaan" tämä terveyden huolto/korvaukset,saati sitten korvauksien ja eläkkeiden päätökset!! >:(

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #42 : 17.02.2013 kello on 22:26 »
    Ne on nämä reilun tonnin eläkkeet semosia, että näitä ei helpolla myönnetä. Kun on niin paljon niitä jokka saa kymmeniä tuhansia kk:ssa eläkettä :o.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #43 : 17.02.2013 kello on 22:30 »
    Ne on nämä reilun tonnin eläkkeet semosia, että näitä ei helpolla myönnetä. Kun on niin paljon niitä jokka saa kymmeniä tuhansia kk:ssa eläkettä :o.
      Näin on !! ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #44 : 17.02.2013 kello on 23:04 »
    On yritetty vaikka mitä.Mut ei niin ei >:(