Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
KELA
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.02.2013 kello on 21:25 ---Joo kyllä täytyy sanoa rehellisesti,että on kyllä rassannut pääkoppaa ja aika rankasti ja ne valvotut yöt :(
--- Lainaus päättyy ---
No,kohtahan sinä sitten pääset eläkkeelle !! ;D ;D ;D
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.02.2013 kello on 21:25 ---Joo kyllä täytyy sanoa rehellisesti,että on kyllä rassannut pääkoppaa ja aika rankasti ja ne valvotut yöt :(
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän. Itse olen valvonut särkyjen kanssa yli 20 vuotta. Siloin kun vielä kävin työssä kävelin tai nukuin istuallaan yöt ja en koskaan 2 tuntia pidempään kerralla. Nyt on niin kovat lääkkeet, että jos en itseäni rasita olen tänä talven nukkunut joskus koko yönkin.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 17.02.2013 kello on 21:31 ---Tiedän. Itse olen valvonut särkyjen kanssa yli 20 vuotta. Siloin kun vielä kävin työssä kävelin tai nukuin istuallaan yöt ja en koskaan 2 tuntia pidempään kerralla. Nyt on niin kovat lääkkeet, että jos en itseäni rasita olen tänä talven nukkunut joskus koko yönkin.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko päässyt eläkkeele ??
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2013 kello on 21:28 --- No,kohtahan sinä sitten pääset eläkkeelle !! ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei vielä,enkä halua edes vielä :) Haluan vaan minulle kuuluvat sairauspäivä rahat jotka kuuluu minulle.Kyllä sitä palkasta ollaan viemässä vaikka mitä maksuja ja sit,kun pitäs saada vähän omia pois,niin nekin menee herroille ja tässä tarkoitan nyt KEVAA joka ois piyänyt maksaa alunperin elikka tappelen KELAA JA KEVAA vastaan tällä hetkellä..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 17.02.2013 kello on 21:31 ---Tiedän. Itse olen valvonut särkyjen kanssa yli 20 vuotta. Siloin kun vielä kävin työssä kävelin tai nukuin istuallaan yöt ja en koskaan 2 tuntia pidempään kerralla. Nyt on niin kovat lääkkeet, että jos en itseäni rasita olen tänä talven nukkunut joskus koko yönkin.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei onneksi ole särkyjä,mutta semmonen paha vika jos asiat menee perseelleen,niin tulee mietittyä asioita päivät ja yöt vaikka pitäs nukkua,mutta kun ei saa,niin ei..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta