Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
KELA
perho-ukko:
Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb
joo o:
Itse olen osatyökyvyttömyysel äkkeellä ja täysi eläke hylättiin seuraavin perustein.
Ette pysty tekemään nykyistä työtänne mutta saatatte pysytä hankkimaan vielä tuloja muussa työssä. (olen tuki ja liikuntaelin sairas ja joka työssä käsiä ja jalkoja tarvitaan)
Ja eräs tekijä nykyisin on erittäin painava, kun en ole vielä täyttänyt 60 vuotta (seuraavaksi täytän 59)
"60 vuotta täyttäneelle työkyvyttömyyseläke voidaan myöntää lievemmin ehdoin kuin nuoremmille".
Ja vaikka oli kahden eri lääkärin puoltava lausunto "käytti vakuutusoikeus harkintavaltaansa".
Lisäksi todetaan että en ole masentunut.
No senyt vielä puuttuis, että minut olisi todettu virallisesti hulluksi ;D
Jokainen tietää joka on sairauden vuoksi joutunut pois työelämästä, että kyllä se mielenterveyttäkin rassaa. Mutta sitä ei katsota hyvällä jos pysyy sen säilyttämään.
perho-ukko:
Oliskohan Suomi korruptoitumassa,?? Vakuutus yhtiöt sanelee lääkäreiden päätöksiä!!
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2013 kello on 21:11 ---Oliskohan Suomi korruptoitumassa,?? Vakuutus yhtiöt sanelee lääkäreiden päätöksiä!!
--- Lainaus päättyy ---
Tämmöistä sitä on saanut eri lähteistä kuulla ja lehdistä lukea Thumbd
Haapaniemen Paroni:
Joo kyllä täytyy sanoa rehellisesti,että on kyllä rassannut pääkoppaa ja aika rankasti ja ne valvotut yöt :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta