Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

KELA

<< < (8/17) > >>

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2013     kello on 21:34 --- Oletko päässyt eläkkeele ??

--- Lainaus päättyy ---

Eli jos minua tarkoitit niin olen osatyökyvyttömyysel äkkeellä. Toinen puoli pitäisi pystyä hankkimaan työnteolla.
Mutta tässä työllisyystilantees sa missä suomessa nyt ollaan, kukaan ei ota osa-aikatöihin sairasta miestä.

perho-ukko:
Ei kyllä passais kertoa,mutta olen syyllistynyt siihen korruptioon,pitkäaikainen vakuutus yhtiö järjesteli asiat,minulta ja mammalta ei mene veroja eläkkeestä ensinkään,0%,kaiken maailman tukiaisten nimikkeillä!! Että näin Suomessakin toimitaan!!  " Toivottavasti tätä ei lue verottaja" !!

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2013     kello on 21:53 ---Ei kyllä passais kertoa,mutta olen syyllistynyt siihen korruptioon,pitkäaikainen vakuutus yhtiö järjesteli asiat,minulta ja mammalta ei mene veroja eläkkeestä ensinkään,0%,kaiken maailman tukiaisten nimikkeillä!! Että näin Suomessakin toimitaan!!  " Toivottavasti tätä ei lue verottaja" !!

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.02.2013     kello on 22:02 --- Thumb

--- Lainaus päättyy ---
  Risto! Käy yksityiseltä lääkäriltä hakemassa todistuksen,saat korvaukset heti !!

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.02.2013     kello on 21:38 --- Mulla ei onneksi ole särkyjä,mutta semmonen paha vika jos asiat menee perseelleen,niin tulee mietittyä asioita päivät ja yöt vaikka pitäs nukkua,mutta kun ei saa,niin ei..

--- Lainaus päättyy ---

Minun työssä kanssa vastuuta oli kasautunut osalleni 25 vuoden aikana aivan riittävästi, joita oli myös mietittävä vapaa-ajallakin.
Näiden lisäksi vielä nämä ruumilliset vaivat. Olihan se helpotus kun vastuut loppui mutta kyllä siihen parivuotta meni ennekuin siihen tottui. Työnantaja katkaisi työsuhteeni vasta kun olin ollut sairauslomalla yhtäjaksoisesti lähes 4 vuotta, mutta siitä huolimatta ei suostunut palkaamaan minua edes työkokeiluun osa-aikaisesti.

Se tässä helpottaa kun on muita samanlaisia tapauksia, eli ei eletä näiden kanssa yksin ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View