Mulla on Paypalin asetuksissa jotta vasta Visa yhtiö laskee kurssit. Tällöin saa ne paremmat kurssit
Hyvä vinkki, pitääkin tarkistaa nuo asetukset
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Mulla on Paypalin asetuksissa jotta vasta Visa yhtiö laskee kurssit. Tällöin saa ne paremmat kurssit Hyvä vinkki, pitääkin tarkistaa nuo asetukset Mulla on Paypalin asetuksissa jotta vasta Visa yhtiö laskee kurssit. Tällöin saa ne paremmat kurssit Toi oli tosi hyvä vinkki täytyy heti tarkistaa huh huh hulluks tulee on niin monen laista konetta myynnissä mutta alkaa olla fiilinki että päädyn freelander merkkiin mutta täytyy vielä koittaa perehtyä Mulla on Paypalin asetuksissa jotta vasta Visa yhtiö laskee kurssit. Tällöin saa ne paremmat kurssitMinä kun en löytänyt sellaista täpin paikkaa ollenkaan. Ohjeen mukaan ei välttämättä löydykään johtuen kortin ominaisuudesta. http://www.maksukamu.com/paypal-vinkkeja/ Jopa oli piilotettu hyvin tuo vaihtoehto:
My Account -> Profile -> My Money -> My preapproved payments -> Set Available Funding Sources -> Conversion Options Tai en ainakaan sitä mistään muuta kautta löytänyt. Liekkö sitten se, että käytössäni on Premium-tili. Edit: Kyseessä siis tuo Paypal asetuksen muuttaminen, että maksun valuutta vaihdetaan vasta omassa pankissa, eikä eBayn ryöstökursseilla. ^
Siellä se on, etsivä löytää ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|