Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (18/28) > >>

K.E.V:
Sanoin jotta se päivittää raudan. M$ office hoitaa itsensä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  4.10.2014     kello on 21:42 ---Sanoin jotta se päivittää raudan. M$ office hoitaa itsensä.

--- Lainaus päättyy ---

Linux taas päivittää kaiken. Kerralla.

K.E.V:
Siitä se päättymätön ympyrä tulee  :-[
Kun sillä Linuxilla ei pysty kaikkia minun vaatimattomia töitä tekemään, eikä monien asiakkaitteni. Valitan  :-X
Eräälläkin on graafista toimintaa , pääkäytössä MAC koneet , mutta Xeroxin suurkuvatulostinta ohjaa XP kone, muu ei käy, on etäyhteydessä englantiin ja Xerox sanelee mikä käy ;)
Tiedät hyvin ettei maailma ole niin suoraviivainen mitä voisi kuvitella.

janitkon:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.10.2014     kello on 09:00 ---Siitä se päättymätön ympyrä tulee  :-[
Kun sillä Linuxilla ei pysty kaikkia minun vaatimattomia töitä tekemään, eikä monien asiakkaitteni. Valitan  :-X
Eräälläkin on graafista toimintaa , pääkäytössä MAC koneet , mutta Xeroxin suurkuvatulostinta ohjaa XP kone, muu ei käy, on etäyhteydessä englantiin ja Xerox sanelee mikä käy ;)
Tiedät hyvin ettei maailma ole niin suoraviivainen mitä voisi kuvitella.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo alkaa olemaan kyllä jo asiakkaiden aliarviointia Xeroxin puolelta, kun wanhaa xp:tä vielä pakotetaan käyttämään.  Thumbd
Eihän XP:n enää saa minkäänlaisia päivityksiä?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.10.2014     kello on 09:00 ---Siitä se päättymätön ympyrä tulee  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Eli sinunkin mielestä normikotikäyttäjäll e joka vain surffaa netissä ja lukee sähköpostit on Windows turha hankinta. Ja puhelimeksi ei kannata hankkia WP puhelinta koska siihen ei saa monien käyttämiä softia, vaan iPhone tai Android joihin softat saa. Vai pelaatko tässä kohtaa kaksilla korteilla?

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon -  5.10.2014     kello on 10:25 ---Tuo alkaa olemaan kyllä jo asiakkaiden aliarviointia Xeroxin puolelta, kun wanhaa xp:tä vielä pakotetaan käyttämään.  Thumbd
Eihän XP:n enää saa minkäänlaisia päivityksiä?

--- Lainaus päättyy ---

Saa siihen päivityksiä, tarvitsee vain tehdä yksi rekisterimuutos (lisäys) jonka jälkeen päivityksiä tulee vuoteen 2019 asti.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että on ärsyttävää Microsoftin puolelta rikkoa ajureiden yhteensopivuus vain jotta saadaan myyntiä kasvatettua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View