Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (19/28) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon -  5.10.2014     kello on 10:25 ---Tuo alkaa olemaan kyllä jo asiakkaiden aliarviointia Xeroxin puolelta, kun wanhaa xp:tä vielä pakotetaan käyttämään.  Thumbd
Eihän XP:n enää saa minkäänlaisia päivityksiä?

--- Lainaus päättyy ---
Tuo toimii vain ja ainoastaan tuon tulostimen ohjaus ja huoltopönttönä.
Mutta on olemassa paljon vaikkapa auton ja lisävarusteitten huoltoon tarkoitettuja koneita, mitkä toimivat vain ainoastaan Windowsilla. Vaikkapa Webaston huoltokoneet.

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  5.10.2014     kello on 11:11 ---Eli sinunkin mielestä normikotikäyttäjäll e joka vain surffaa netissä ja lukee sähköpostit on Windows turha hankinta. Ja puhelimeksi ei kannata hankkia WP puhelinta koska siihen ei saa monien käyttämiä softia, vaan iPhone tai Android joihin softat saa. Vai pelaatko tässä kohtaa kaksilla korteilla?

--- Lainaus päättyy ---

Ei minulla ja monella muullakaan ole mitään halua vaihtaa hyvin toimivaa Windows konetta johonkin hassuun Linuxiin, täälläkin on monet "tavalliset käyttäjät" olleet vaikeuksissa vaikkapa lisälaitteitten liitännässä Linuxiin. Itsekään en ole aina saanut vaikkapa mokkulaa kiinni, vaikka olen ihan yligurulta opastusta kysellyt.  :-[

On kaksi maailmaa, sinun ja muitten Linuxkäyttäjänörtti en maailma ja se missä Teppotavallinen elää.  ;)

Ei minulla monia kortteja ole, yhtään haluamaani ohjelmaa ei puutu WP-puhelimesta.
Sen on moni huomannut jo muuallakin maailmassa.
Eikä se paljonko joillakin on käyttäjiä tarkoita suinkaan laatua.
http://mobiili.fi/2014/10/02/windows-phone-vallannut-mukavasti-markkinaosuutta-euroopassa-muualla-nihkeaa/

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.10.2014     kello on 11:27 ---Ei minulla monia kortteja ole, yhtään haluamaani ohjelmaa ei puutu WP-puhelimesta.

--- Lainaus päättyy ---

Silti perustat Linuxin "huonouden" siihen että sille on rajoitetusti ohjelmia, mutta WP:n kohdalla rajoittunut ohjelma valikoima ei olekaan ongelma. Selkeää kaksilla korteilla pelaamista.

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.10.2014     kello on 11:27 ---Eikä se paljonko joillakin on käyttäjiä tarkoita suinkaan laatua.

--- Lainaus päättyy ---

Tämän huomaa hyvin Windowsista.

pouhe:
Miksi sinun 99 pitää aina tuputtaa Linuxia, vaikka suurin osa tämänkin saitin käyttäjistä on tyytyväisiä Windowsiin? Ai niin, haluat aina väitellä kahtaenvaihda kanssa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe -  5.10.2014     kello on 11:45 ---Miksi sinun 99 pitää aina tuputtaa Linuxia, vaikka suurin osa tämänkin saitin käyttäjistä on tyytyväisiä Windowsiin? Ai niin, haluat aina väitellä kahtaenvaihda kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Minulle on sinänsä sama mitä kukin käyttää, oikaisen vain virheellisiä väittämiä faktoilla.

Tässäkin huushollissa on käytössä viisi Windows konetta ja neljä Linux konetta,  joten aika tasaväkistä on.

juksii:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.10.2014     kello on 11:27 ---Itsekään en ole aina saanut vaikkapa mokkulaa kiinni, vaikka olen ihan yligurulta opastusta kysellyt.  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa vaihtaa gurua. Minulla on miniläppärissä linuxi ja mokkulan asennus kesti muistaakseni pari minuuttia. Asennettiin yhteysohjelma netistä, mokkula kiinni ja nettiin. Ohjelma löytyi muistaakseni vielä suoraan kirjastosta.

Mutta ei varmaan ole yhtä helppoa jollain eksoottisemman merkkisellä mokkulalla. Tosin minulla on ollut yksi mokkula jota en saanut Windowsissa toimimaan millään. Kone oli jumissa aina kun yritti saada yhteyttä. Tosin sitä en kyllä yrittänyt linuxiin, joten sen puolen toimivuudesta ei ole tietoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View