rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Saunalahti nostaa hintoja 1.4  (Luettu 8753 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:02
Vs: Saunalahti nostaa hintoja 1.4
« Vastaus #15 : 7.02.2013 kello on 06:17 »
Taisi olla ainoastaan "Sonera Sopiva" liittymä, joka toimii samalla hinnalla Pohjoismaissa ja Baltiassa.
Käsittääkseni tämä johtuu siitä, että Soneralla on toimiluvat näissä maissa.

Itse olin vaihtamassa juuri tällaiseen Soneraan Saunalahdelta. Peruin kuitenkin, koska Saunalahti antoi tällä kertaa kohtuullisen hyvän vastatarjouksen. Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

• Vieras
  • Vs: Saunalahti nostaa hintoja 1.4
    « Vastaus #16 : 7.02.2013 kello on 06:34 »
    Saunalahti antoi tällä kertaa kohtuullisen hyvän vastatarjouksen. Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

Kohtuullinen.   ;D

Tuohan on vallan loistava tarjous, itse maksan Soneran liittymästä 19.90 €/kk

Olisikohan jo aika katkaista 18 vuoden asiakkuus Soneran kanssa.  >:(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #17 : 7.02.2013 kello on 09:21 »
    Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

Mikä on tuon liittymän nopeus?

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.09.2024 kello on 21:14
    « Vastaus #18 : 7.02.2013 kello on 10:54 »
    Minulla on käytössä Saunalahden nopein mobiilinetti 3G:llä hintaan 1,99€. Toisessa kännykässä tuo Soneran 21Mb:n 3G/4G mobiilinetti kytkypuhelimen mukana saatuna 50%:n alennuksella vuodeksi. Nopeudet vaihtelevat paljon paikasta riippuen. Yleensä Sonera on ollut nopeampi ja jos on 4G-alueella ero on tosi huomattavakin. Juuri nyt Saunalahti antoi: ping 405ms, Download: 1,47 Mb, Upload 0,23 Mb sekä Sonera taas: 151ms, 3,23MB ja 0,39Mb.

Saunalahden jätin käyttöön koska antoivat rajattoman netin vielä kiinteällä sopimuksella kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Tuo otsikon hinnankorotuskaan ei koske määräaikaisia sopimuksia, kuten oma liittymäkin on.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #19 : 7.02.2013 kello on 14:26 »
    Sonera antoi seuraavan.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #20 : 7.02.2013 kello on 15:53 »
    Mä en edes "surffanut", vaan taskussa puhelin avasi datpuolen ja sit oli puhelin päivitellyt itseään n. 10€:n edestä.. Otin heti sen paketin kun selvis tää asia ja sain hyvityksen tosta summasta :) (Ei tosin saunalahdelta, kun ei oo hein liittymä)

Mun vanha känny meni omia aikojaan nettiin (ja temppuili muutenkin ennekuin vein sen takuuhuoltoon josta kotiutui vaihtokone) Lasku olikin sitten 450€ no onneksi vaimo sai neuvoteltua hinnan kohtuullisemmaksi 55€ ja samantein tuli liittymään nettiesto. Mulla oli ja on Saunalahden liittymä, eli aika hyvää asiakaspalvelua....

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
    • seniori
    « Vastaus #21 : 7.02.2013 kello on 16:12 »
    Saunalahti antoi tällä kertaa kohtuullisen hyvän vastatarjouksen. Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.
    Minulla on käytössä Saunalahden nopein mobiilinetti 3G:llä hintaan 1,99€.
    Saunalahden jätin käyttöön koska antoivat rajattoman netin vielä kiinteällä sopimuksella kahdeksi vuodeksi eteenpäin.

Mitä nuo tuollaiset hinnat oikein on? Netistä katsoen hinnat ovat huomattavasti suurempia. Millaisia puhelumaksuja noissa on vai ovatko pelkkiä datasiirtomaksuja?

Minulla on nyt tulossa 24 kk täyteen DNA:lla ja 0,5M:n yhteys maksaa 3,8€/kk (puhelut ja tekstit 0,069€).

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #22 : 7.02.2013 kello on 19:26 »
    Mitä nuo tuollaiset hinnat oikein on? Netistä katsoen hinnat ovat huomattavasti suurempia. Millaisia puhelumaksuja noissa on vai ovatko pelkkiä datasiirtomaksuja?

Minulla on nyt tulossa 24 kk täyteen DNA:lla ja 0,5M:n yhteys maksaa 3,8€/kk (puhelut ja tekstit 0,069€).
    Tämä salaperäinen liittymä on Saunalahden Norppa kampanjapaketti parin vuoden takaa. Silloin se maksoi 1,99 ja siinä on nopea 3G rajaton data.
    Nyt tätä sai jatkaa toiset 2 vuotta, mutta hinta nousi nyt 2,2€ johtuen ALV:n noususta.
    Elikä tämä on sellainen jatkettu etu wanhoille asiakkaille.

...ai niin, tuli siinä vielä 50€ edestä ilmasta puheaikaakin lisäksi.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:28.10.2025 kello on 16:34
    Re: Saunalahti nostaa hintoja 1.4
    « Vastaus #23 : 9.02.2013 kello on 21:32 »
    Saunalahden liitymien erityisehdot (markkinointilupa) 30.1.2013

MARKKINOINTILUVAN SISÄLTÄVIEN LIITTYMÄSOPIMUKSIEN ERITYISEHDOT

30.1.2013

Osaan Saunalahden toimittamia matkapuhelinliittym iä* (jäljempänä liittymä) sisältyy
    markkinointilupa. Näihin liittymiin sovelletaan seuraavia ehtoja.

Liittymään sisältyy automaattisesti palvelu, jolla asiakas saa säännöllisesti ajankohtaista tietoa
    Saunalahden, sen yhteistyökumppaneid en tai muiden Saunalahden valitsemien tahojen tuotteista,
    asiakaseduista ja tarjouksista. Markkinoinnissa voidaan hyödyntää matkaviestinverkon paikka- ja
    päätelaitetietoja esimerkiksi kohdistamalla asiakkaalle paikka- tai päätelaitetietoon perustuvaa
    mainontaa. Paikkatiedon perusteella asiakas voi saada kohdennetun mainoksen tietyllä alueella
    sijaitsevalta mainostajalta esimerkiksi sen perusteella, että hän on vieraillut tai on tällä hetkellä kyseisellä
    alueella. Tehdessään liittymäsopimuksen asiakas saa automaattisesti tiedotteita ja
    markkinointiviestej ä myös sähköisesti, esimerkiksi tekstiviestillä, multimediaviestillä tai
    sähköpostilla.

Tämän sopimuksen tehnyt asiakas vastaa siitä, että henkilö, jolle hän on luovuttanut liittymän
    käyttöön, suostuu vastaanottamaan tämän sopimuksen mukaisia markkinointiviestej ä. Mikäli
    asiakas ei halua vastaanottaa yllä kuvattuja tietoja Saunalahden ja sen kumppaneiden palveluista,
    voi hän halutessaan vaihtaa liittymäsopimuksen joksikin muuksi, Saunalahden sillä hetkellä
    saatavilla olevaan liittymäsopimukseen, mihin vastaava palvelu ei sisälly.

Tilatessaan liittymän asiakas hyväksyy nämä liittymäsopimuksen erityisehdot. Nämä ehdot ovat
    toistaiseksi voimassa. Muilta osin sovelletaan voimassaolevia Saunalahden
    matkaviestinpalvelu iden erityisehtoja sekä Saunalahden yleisiä sopimusehtoja kuluttaja- ja
    yritysasiakkaille.

* Liittymätyypit, joihin markkinointilupa sisältyy, voivat vaihdella. Markkinointiluvasta ilmoitetaan
    sopimusta tehtäessä. Näiden erityisehtojen voimaantulohetkellä markkinointiluvan sisältävät
    uusmyynnissä olevat liittymätyypit ovat:

Saunalahti Reilu, Saunalahti Reilu 3G, Saunalahti Reilu 4G, Saunalahti Kelpo+, Saunalahti Satakieli,
    Satakieli 2000, Satakieli Kelpo.

Lähde: http://saunalahti.fi/gsm/liittymien_erityisehdot.pdf

4.2.2013 Saunalahti ilmoitti hinnaston muutoksista, jotka ajavat useat nykyiset asiakkaat valitsemaan yhden näistä liittymistä, jos he haluavat pysyä Saunalahden asiakkaina. Samalla jokaiseen Saunalahden liittymään sisällytetään mobiililaajakaista.

Vaihtoehtoisesti asiakas voi valita liittymän johon tämä markkinoitilupa ei kuulu. Tai pitää nykyisen liittymän ja maksaa 1,99 euroa enemmän kuukaudessa.

Saunalahden asiakaspalvelu mukaan tätä markkinointilupaa ei voi poistaa kyseisistä liittymätyypeistä.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #24 : 9.02.2013 kello on 21:51 »
    Tuota markkinointilupaa hiukan ihmettelin sopimusta uusittaessa. Olin jo unohtanut sen.
    Katsoin postin historiatiedot. Yksi mainos oli tullut parin vuoden aikana. Joku A-lehden mainos Saunalahdelta.
    Ainoa maili on yleensä ilmoitus erääntyvästä laskusta kerran kuukaudessa.