rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan keväällä!  (Luettu 60589 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
Vs: Espanjaan keväällä!
« Vastaus #165 : 10.04.2013 kello on 12:02 »
Kiva lueskella juttujasi LMC ! Viime kesäisellä reissulla siellä via meriterraneolla ajellessani ihmettelin miten hienot tiet siellä onkaan. Komiat valot ja vilkkuvat opasteet liiankin kanssa. Asfaltti paksu ja sileä. Ainoastaan pientareet huonot. Terävät reunat ja karkeata louhikkoa. Eipä tehnyt mieli poiketa kusitauolle pusikkoon. Eniten arvelutti ne lyhyet liittymiskaistat ainakin Malagan ja Marbellan välillä. Kiirettä saa pitää että ehtii altapois ennenkuin sataa ujeltavat "hyeenat" tulee . Muuten siellä on kiva ajella.   Leppoisia päiviä sinne.
Ps. Halpaa punkkua varovasti...

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #166 : 10.04.2013 kello on 14:11 »
Matkailu avartaa.  :) Löytöretkejä sinne!Odota kuule niitä kirsikoita, nekin ovat niin makeita, maistuvat aivan erille kuin Suomen torin tai kauppahallin kirsikat. ;)

Tuota noin oliko se sinä vai bavaria joka kertoi että mielellään antaa kirsikoita jos vain on joka ottaa, minä kun täältä lähden sitten joskun sinne kylmään pohjolaan niin voisin käydä noukkimassa pari ämpärillistä.. :D

• Vieras
  • Vs: Espanjaan keväällä!
    « Vastaus #167 : 10.04.2013 kello on 20:11 »
    Tuota noin oliko se sinä vai bavaria joka kertoi että mielellään antaa kirsikoita jos vain on joka ottaa, minä kun täältä lähden sitten joskun sinne kylmään pohjolaan niin voisin käydä noukkimassa pari ämpärillistä.. :D

Bavaria lupasi antaa ylimääräset pois. Meidän vanha kirsikkapuu on kaadettu talven aikana pois eli ei ole mistä täältä antaa. :(

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #168 : 11.04.2013 kello on 11:07 »
    Otinpa tuossa eilen pari kuvaa autokameralla,- kun olin rullaluistelamassa,- joka on pelannut mielestäni hyvin.

Ranta kuva sillallata joka ylittää moottoritien tuonne ranta bulevardille menossa katselemman ja ihmettelemmään, koko pituuta en ole mitannut mutta hiki tuli luistellessa puol väliin ja kas jano yllätti.

Tämä toinen kuva samasta paikasta ja taustalla on huoltoasema ja sen takana puiden katveessa alue jossa elän.

Nyt kävi moka ja paha, räplätessä kameraa niin onnistuin poistamaan kaikki serpentiini ajelut ja muut hiuksia nostattavat näkymät ja tilanteet mm. Lyonin liittymissä sun muissa ruuhka paikoissa ...arvaa harmittaako.

No osan sain siirrettyä ja onhan sitä takaisin matkaa vielä tallella mutta menenkö samaa tai eri reittiä jää sitten nähtäväksi.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
    « Vastaus #169 : 11.04.2013 kello on 11:45 »
    Otinpa tuossa eilen pari kuvaa autokameralla,- kun olin rullaluistelamassa,- joka on pelannut mielestäni hyvin.

Ranta kuva sillallata joka ylittää moottoritien tuonne ranta bulevardille menossa katselemman ja ihmettelemmään, koko pituuta en ole mitannut mutta hiki tuli luistellessa puol väliin ja kas jano yllätti.

Nettiyhteydet tuntuvat sinulla toimivan mainiosti, myös matkan aikana. Millainen liittymä sinulla on/ ollut käytössä?
    « Viimeksi muokattu: 11.04.2013 kello on 12:08 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #170 : 11.04.2013 kello on 11:50 »
    ^
    Tuossa alemmassa kuvassa näkyvässä oranssissa kerrostalossa on tullut asusteltua jonkin aikaa. Siinä talon vieressä on kauppa mistä saa Suomalaisia lehtiä ym kamaa, jos on tarvis. Junarata kulkee siitä kaupan yläpuolelta, joten siitä on helppo singahtaa vaikka malagaan.

Kaupan olemassa olosta ei ole tämän päivän tietoa mutta käy tsekkaamassa.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #171 : 11.04.2013 kello on 12:58 »
    Nettiyhteydet tuntuvat sinulla toimivan mainiosti, myös matkan aikana. Millainen liittymä sinulla on/ ollut käytössä?

Täällä kämppärilla ostin kk liittymän hintaan 19€ nopeus 8,43 Megaa testasin juuri.
     Ja matkoilla missä olen yöpynyt ja tänne nettiin päässyt niin on ollut ilmainen WIFI josta olen sitten yhteyksiä ottanut.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #172 : 11.04.2013 kello on 13:03 »
    ^
    Tuossa alemmassa kuvassa näkyvässä oranssissa kerrostalossa on tullut asusteltua jonkin aikaa. Siinä talon vieressä on kauppa mistä saa Suomalaisia lehtiä ym kamaa, jos on tarvis. Junarata kulkee siitä kaupan yläpuolelta, joten siitä on helppo singahtaa vaikka malagaan.

Kaupan olemassa olosta ei ole tämän päivän tietoa mutta käy tsekkaamassa.

Täytyypä käydä katselemassa jahka tässä kintut kestää..nimittäin eilisen luistelun jälkeen paikat hellänä, mennyt vain oloiluun ja ihmettelyyn tämä ½ päivää.
    Täällä on muuten minulla tuttuja samalla kämppärillä, kyllä maailma on pieni, illalla lähdemme fillaroimaan ja yllättämään täällä olevia muita tuttuja saas nähdä kuin naama venähtää kun olalle koputan.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:22.11.2025 kello on 19:59
    « Vastaus #173 : 11.04.2013 kello on 13:06 »
    Kiitos tiedosta!
    Sinulla tuntuu olevan homma hanskassa! Kohta varmaan alat miettimään, josko sinne voisi jäädä vaikka vähän pidemmäksikin aikaa?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #174 : 11.04.2013 kello on 15:56 »
    Hienoa LMC ja hyvä että näet nyt itekkin miten meitä kusetetaan Thumb
    Ei ole Onnela tämä kotimaa vaikkakin kaunis-ellei ole politiikkoja näköpiirissä pilaamassa maisemia :D :D :D

Naatiskele,naatiskele hyvä mies ja hienostihan reissusi soljuu!!!!

t migel

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #175 : 11.04.2013 kello on 20:23 »
    Täällä kämppärilla ostin kk liittymän hintaan 19€ nopeus 8,43 Megaa testasin juuri.
     Ja matkoilla missä olen yöpynyt ja tänne nettiin päässyt niin on ollut ilmainen WIFI josta olen sitten yhteyksiä ottanut.

Onko kuukausittaista käyttökattoa. Joitakin vuosia sitten kun olin siellä, niin kk maksoi 30€ ja katto oli 3Gigaa/kk.

Toinen asia, mistä todella pidin. En muista sen suomalaisravintelin nimeä, joka lienee ollut ns. Junakadulla. Kävin joka tiistai syömässä lohikeittoa, tai jos eivät saaneet lohta, niin kalakeittoa kuitenkin. Silloin hinta oli 3,80 leivän ja voin kera. No, olu(e)t päälle. Jos kiinnostaa, etkä muuten löydä, niin kyllä rutut kertovat.

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #176 : 11.04.2013 kello on 21:54 »
    Onko kuukausittaista käyttökattoa. Joitakin vuosia sitten kun olin siellä, niin kk maksoi 30€ ja katto oli 3Gigaa/kk.

Toinen asia, mistä todella pidin. En muista sen suomalaisravintelin nimeä, joka lienee ollut ns. Junakadulla. Kävin joka tiistai syömässä lohikeittoa, tai jos eivät saaneet lohta, niin kalakeittoa kuitenkin. Silloin hinta oli 3,80 leivän ja voin kera. No, olu(e)t päälle. Jos kiinnostaa, etkä muuten löydä, niin kyllä rutut kertovat.

Tuohon ekaan kysymykseen niin en tiedä onko rajoituksia jos on niin siitä ei ollut mainintaa mutta nytkin soi taustalla joutuubista imutettuna Steve Ray Vaughan livenä 1.33 minsaa yhtä soittoa..olen muuten sitä kuunnellessa aika extaasissa...no ehkä oluella höystettynä.

Ja sitten noihin ravintoloihin olen niitä Suomi rafloja etsinyt joka kerta kun fugeen menen mutta yhtäkään en ole vielä onnistunut löytämään ,eivät ainakaan siinä rantakadulla ole.
    Täytyypä tuo junakatu vielä tsekata..
    Ja rutuista sen verran että pakkaavat kamoja olisko enää  vajaa14 paikan päällä.. ne kaikki ei ole ns rutuja kuten minä esim.

-Muuten täällä on todella paljon tuttuja naisia, tuossa illalla kävellessäni tuli ihan iholle semmoinen yön kaunis kaunotar jolla kauniit posliiniset hampaat hymyillen sanomaan että.. hei ai veiting for juu.. niin viehkeästi hymyillen ja nappas kädestä kiinni ja änkes kainaloon...jotenki n minulla tuli semmoinen olo että äiti on aina varoittanut juuri näistä naisista.. :'(
    no olin hetken ihan öönä ja tempasin kädet taskuista ja sanoin nou mani vetäen tyhjät taskut esiin..nou bropleen hier is bank sanoi ja viisas seinässä olevaa taika laatikkoa josta rahaa saa repiä..ja samalla tunki kätensä sinne...huoh... :P

Ja sitä itteä Steveä tämän illan loppuun..

http://www.youtube.com/watch?v=nU1Y0BzF_5I&noredirect=1

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #177 : 11.04.2013 kello on 22:51 »
    Ne ravintolat eivät ole suoraan kadulle. Refla on huvivenesatamassa. Jos kävelet vain satamakatua pitkin, niin saatat nähdä Suomen lipun rannan puolella. Mutta se on kävelykannen alla, satamaan päin ovi ja muut, siis kerrosta alempana kuin rantakatu. Yritän etsiä vielä sulle sen "ruokaravintolan".

http://uusirefla.com/?page_id=2

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #178 : 11.04.2013 kello on 23:12 »
    Löysinpä sen "kalasoppapaikan"! Sen nimi on El Rocio, eikä sekään ole suoraan kadulle, vaan tuollaisella kujalla  http://goo.gl/maps/5sbfs .

Buon appetit ja viihdyhän. Jos tapaat Jarmo Rutin sattumalta, niin kerro terveisiä Seppo ykköseltä. En tiedä, missä hän siellä nykyään asuu, mutta jos satut.....

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:42
    « Vastaus #179 : 11.04.2013 kello on 23:13 »
    Pitäisköhän tähän LMC:lle opiksi ja ojennukseksi kertoa, mitä laihilais isäntä sanoi pojalleen Seinäjoen asemalla kun poika lähti Helsinkiin. "Älä anna h***ien viärä kelluas"