Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

"Siniset vuoret"

<< < (6/10) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.02.2013     kello on 17:15 ---ps. anteeks kirjotusvirheet ,pilkut ym murresanat
mutta MINÄ EN OLE OIKEINKIRJOTUSTAITO NEN  :'(
halu on vaan kova
tuoda jotenkin sanomaani julki
vaika kaik ei minnuu ymmärräkkää, enkä yllä näin hienoihin kirjotuksiin

--- Lainaus päättyy ---

Ei sinun kirjoituksissa ole mitään vikaa, päinvastoin. Erittäin inhimillisesti kirjoitettua oikean ihmisen tekstiä, ei mitään kirjoitusautomaatin tekstiä Thumb

kaarina:
Olette niin ihania että itkettää, Kiitos!

Älkääkä kukaan ikinä verratko omaa kirjoittamistanne kenenkään toisen kirjoittamiseen, jokaisen teksti on ainutlaatuista ja kaikki olemme erilaisia lahjoja saaneet, minulle nyt vain jostain syystä ominaista on tuo kirjoittaminen. Ja sitä paitsi, olen hirveän hidas kirjoittaja, ja joskus jätän siksi johonkin vastaamatta, kun olen liian pedantti, kaikki pitäisi kertoa ja oikein ja fiksusti, huhuh:)

Enkä tarkoittanut kireästi iloittaa etten ikinä tule täällä mitään palstaa tai blogia pitämään, tarkoitin vain tarkentaa sitä, etten halunnut missään nimessä tulla tänne "olemaan etevä" jos ymmärrätte..olen etuteltassa joskus saanut niin kovasti takkiini ihan vain sillä kun olen kokemuksiani toisten iloksi ja avuksi halunnut jakaa, ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...ja kun se on kaikkein vähiten sitä, mitä haluan tehdä..mutta en voi kertoa kuin omia kokemuksiani, ja sitä, miten me olemme tehneet, ja miltä se on meistä tuntunut..mutta se on tulkittu ikävästi, ja olen tullut sen takia asian suhteen kovin varovaiseksi....

Yritän nyt nostaa pääni pystyyn ja katsoa josko avautuisi uusia ovia:) Ja saatan jopa harkita sitä blogia tai jotain...:)

t.Kaarina

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  2.02.2013     kello on 19:49 ---Olette niin ihania että itkettää, Kiitos!

Älkääkä kukaan ikinä verratko omaa kirjoittamistanne kenenkään toisen kirjoittamiseen, jokaisen teksti on ainutlaatuista ja kaikki olemme erilaisia lahjoja saaneet, minulle nyt vain jostain syystä ominaista on tuo kirjoittaminen.

--- Lainaus päättyy ---
Aivan.. jo laulun tekijä Lavi Veikko sen sanoi, jokainen ihminen on laulun arvoinen..olkaamme ylpeitä itsestämme.

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  2.02.2013     kello on 19:49 ---olen etuteltassa joskus saanut niin kovasti takkiini ihan vain sillä kun olen kokemuksiani toisten iloksi ja avuksi halunnut jakaa, ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...ja kun se on kaikkein vähiten sitä, mitä haluan tehdä..mutta en voi kertoa kuin omia kokemuksiani, ja sitä, miten me olemme tehneet, ja miltä se on meistä tuntunut..mutta se on tulkittu ikävästi, ja olen tullut sen takia asian suhteen kovin varovaiseksi....

--- Lainaus päättyy ---

Minä pohjaanmaalaisena sanon että minä oon meiltä ja muut on meidän krannista ja tarkootan sitä notta..mulle on ihan sama mitä muut sanoo, mä teen justihinsa niin kuin mua huvittaa ja muut teköö sen minkä osaavat.

Toisaalta täällä asenteella olen saanut kyllä kuulla kunniani minäkin.. ;)

No koirat haukkuu karavaani se vain kulkee, ei pirä niin kaikkien makujen ja mieltymysten mukaan mennä ja vääntäytyä..pidä linjasi se joka tykkää niin tykkää se joka ei niin ei..sou vat.

Yritän nyt nostaa pääni pystyyn ja katsoa josko avautuisi uusia ovia:) Ja saatan jopa harkita sitä blogia tai jotain...:)

Ei muuta kuin lippu korkealle ja pää pystyyn, jos vaikeudet ei tapa niin ne vahvistaa.. Thumb

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.02.2013     kello on 19:43 ---Ei sinun kirjoituksissa ole mitään vikaa, päinvastoin. Erittäin inhimillisesti kirjoitettua oikean ihmisen tekstiä, ei mitään kirjoitusautomaatin tekstiä Thumb

--- Lainaus päättyy ---

kiitos  99 & muut ymmärtäväiset ORGI ystäväin :-*
jotka ymmärätte minun "murre kirjotusta... kaikkineen virheineen  :-*
ja teille , jotka ette ymmärrä
niin kysykää vaikka YV :n kysymyksiä ..kirjoitukseni/ten  sisällöstä   ???
mielelläni vastaan  :)
tai mistä vain haluat "jutella" yv:n kansain  ???
mutta annetaan jokaisen kirjoitella tavallaan
olkoot pilkku , yhdyssana, tai muita virheitä
niin eiköhän me jokainen kuitenkin ymmärretä
SITÄ SANOMAA , MITÄ JOKAINEN TARKOITTAA  ?
ei niistä kannata  AINA OLLA huomauttamassa
vai mitä mieltä olette ?
eihän  tänne kohta uskalla txt:a muut kuin oikein ÄIDINKIELENOPETTAJA T  ???

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  2.02.2013     kello on 19:49 ---ja sitten saanut kuulla olevai leuhka ja kertovani muille, miten heidän tulee matkustaa...

--- Lainaus päättyy ---

Täällä ei tuommoista suvaita, jos se on minusta kiinni.

Kokemuksia on hienoa jakaa, eikä lukijan kannata ottaa siitä itseensä jos toinen on matkustellut toisin ja vieläpä enemmän. Vaan ehkä vinkkinä että näinkin voi matkustaa, eikä arvosteluna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View