Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

"Siniset vuoret"

<< < (5/10) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---a. En tullut tälle palstalle halutakseni mitään erityishuomioita enkä erityisasemaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kyse ollut siitä, enkä uskonutkaan että olisit. Vaan tarjota kertomuksille paikka josta ne olisi helppo löytää ajankin kuluttua :)

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---b. Siniset vuoret ja niiden symboliikka kiehtoo mua oikeasti.

--- Lainaus päättyy ---

Se on upeata, ja varsinkin jos ja kun jaat kokemuksesi muiden kanssa Thumb

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---c. Haluaisin huutaa suoraa huutoa, koska olen saanut potkut vakituisen avustajan työstä.

--- Lainaus päättyy ---

Täällä saa "huutaakin", kyllä tänne mahtuu kaikkea :)
Sitä paitsi käsittämätön päätös lehdeltä >:(

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---d. Olette hassuja ja ihania kun ehdottelette jotain omaa palstaa tilanteessa, kun kirjoittajantaitoni on lyttyynlyödyt.

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoittaa osaat, se nyt vain on niin että suurimpia arvostelijoita on yleensä ne jotka eivät itse osaa ja ovat kateellisia kun toinen osaa.
Lukijoiden mielipide on tärkeämpi kuin julkaisiajan, jonka mielipiteellä on arvoa vain sen verran julkaistaanko juttu. Joten julkaisijan mielipiteellä ei oikeastaan ole arvoa kirjoituksen hyvyyden kannalta.
Ps. Täällä ei tarvitse pyytää lupaa, foorumi on avoin kaikille.

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---ps. en siis missään nimessä tullut tänne perustaakseni mitään omaa palstaa!!! vaan keskustellakseni matkailusta atkailusta kiinnostuneiden ihmisten kanssa...

--- Lainaus päättyy ---

Ei tietenkään pakoteta tai velvoiteta, ainoastaan ehdotettiin josko olisi kiinnostusta/halua. Orgi kun voi tarvittaessa tarjota paljonkin tukea hyvien kirjoitusten esilletuomiseksi.

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---ps2. Ja olen tosi pahoillani, jos on epäkorrektia parkua niitä potkuja täällä, mutta jotenkin oli vain pakko saada sanoa siitä edes joku sana foorumissa, joka sentään jollain lailla liittyy aiheeseen...

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole epäkorrektia ilmaista mielipiteitään ja ajatuksiaan, kunhan ne eivät loukkaa tarkoituksellisesti muita.

Ei muuta kuin jatkat kirjoittamista, lukijat sitten päättää oletko hyvä kirjoittaja (ja tähän mennessä kirjoitettujen perusteella. OLET Thumb Thumb)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.02.2013     kello on 16:08 ---Ei ole epäkorrektia ilmaista mielipiteitään ja ajatuksiaan, kunhan ne eivät loukkaa tarkoituksellisesti muita.

--- Lainaus päättyy ---

Ja tunteiden ilmaiseminen on aidointa ihmistä!

kookaburra:
Kaarinalle!
Onneksi ne siniset vuoret eivät ole kenenkään kustantajan tai päätoimittajan takana.  Jatka vain omalla tyylilläsi niiden pohdintaa......!
Niin ja kerro se meille muillekin,  sillä olemme saman karavaanin kulkijoita.....

sipu:
ompa outoa tuo "häätösi"
mutta toivottavasti läydät toisen kanavan
jonne voit laittaa noita hyviä kirjotuksia
miten olis matkaluautolehti
sääli, jos ei hyviä kirjotuksiasi sais julkaistua  Thumb
ps. anteeks kirjotusvirheet ,pilkut ym murresanat
mutta MINÄ EN OLE OIKEINKIRJOTUSTAITO NEN  :'(
halu on vaan kova
tuoda jotenkin sanomaani julki
vaika kaik ei minnuu ymmärräkkää, enkä yllä näin hienoihin kirjotuksiin
mitä nyt olette saanet lukea  Kaarinalta  :-\
olet hieno kirjoittaja ja oikeesti sääli jos et voi kirjoituksiasi julkaista
toivon että löydät uudet sivut, jotka myöskin julkaistaan  Thumb

ihaa:
Nyt vasta hokasin että meillä on siis toimittaja tasoinen kirjoittaja täällä orgissa, no ilmankos kirjoitustyyli on ollutkin niin selkeää sen mitä tuolta uusimmat viestit osiolta aina olen lukenut, tuo oli  kylläkin uutta että hänen kirjoituksiaan ei sitten lehdestä enää löydykkään, mikä lie sitten syynä, mutta nyt kävin hänen aloittamat ketjut läpi ja jos hän joku kerta reissun tekee Legolandiin niin sen kyllä luen ihan heti.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View