Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
"Siniset vuoret"
winemaker:
Jaa´a, nyt en todellakaan tiedä mitä sanoisin.
On käsittämätöntä tuhlausta Caravan-lehden päätoimittajalta Pekka Heinoselta hyllyttää näin tasokas ja suosittu kirjoittaja lehdesta, jota kuitenkin me karavaanarit osaltamme maksamme. Mielestäni Heinosen toiminta tässä tapauksessa on vastuutonta ja lukijoita aliarviovaa halveksuntaa ja laajemman katseen puutetta.
No, ihmisiä me kaikki olemme omine virheinemme ja niillä mennään, puolin ja toisin. Kukaan meitä ei ole täydellinen, jotkut vain luulevat olevansa, eläen elämäänsä yhä kiihtyvällä vauhdilla, huomaamatta itse jääneen askeleen pari jälkeen kehityksestä.
Taidanpa laittaa Pekalle palautetta.
>:( >:( >:( >:(
Tai en taida, vaan laitan !
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 1.02.2013 kello on 18:42 --- Kukaan meitä ei ole täydellinen,
--- Lainaus päättyy ---
Jokainen meistä on täydellinen.
88k5:
Joo, en tiedä mitkä YT:t lehdessä on menossa, mutta tuo on totaalisen"väärä veto" Thumbd
MatsOnni:
Tässä vaiheessa ketjua en enää osaa mitään uutta tähän sanoa. Komppaan edellisiä ja ihmettelen todella jos lehdellä on varaa luopua Kaarinan tasoisesta kirjoittajasta. Itse olen hänen jutuistaan saanut uutta kipinää reissaamiseen ja ihan konkreettisena esimerkkinä rohkaistuin ottamaan pyörät mukaan Berliiniin ja huomasin että sehän oli pyöräilijöiden kaupunki. Juuri niin kuin Kaarina sanoi!
Kummallista toimintaa!
tsahkali:
.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta