Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

"Siniset vuoret"

<< < (3/10) > >>

kaarina:
Kolme juttua:)

a. En tullut tälle palstalle halutakseni mitään erityishuomioita enkä erityisasemaa.
b. Siniset vuoret ja niiden symboliikka kiehtoo mua oikeasti.
c. Haluaisin huutaa suoraa huutoa, koska olen saanut potkut vakituisen avustajan työstä.
d. Olette hassuja ja ihania kun ehdottelette jotain omaa palstaa tilanteessa, kun kirjoittajantaitoni on lyttyynlyödyt.
e.En näköjään osaa laskea(kaan) :)

t.Kaarina

ps. en siis missään nimessä tullut tänne perustaakseni mitään omaa palstaa!!! vaan keskustellakseni matkailusta atkailusta kiinnostuneiden ihmisten kanssa...

ps2. Ja olen tosi pahoillani, jos on epäkorrektia parkua niitä potkuja täällä, mutta jotenkin oli vain pakko saada sanoa siitä edes joku sana foorumissa, joka sentään jollain lailla liittyy aiheeseen...

Soleil:
Huudahan se helpottaa!

Siniset vuoret, ne on varmaan Alpit? Rakastan niitä niin,.. ja voi sitä riemua kun nään ne.   :laugh:
Tai Toscanan vuoret?

Blogithan ovat muotia nykyisin. Joku kirjoittelee meikkaamisestaan, joku urheilusta, joku hiusten laittamisesta,... jos vaikka millaisia on.

Kaarina eikö sinulla pitäisi sellaine avata ja antaa ajatusten lentää. Kirjoitella kokemastaan ja näkemästään?

LMC-99:
Yks juttu kaarina,kyllä maailmaan ääntä mahtuu joten anna tulla vaan kyllä me kestetään..muuten se huutaminen helpottaa. Nimim kokemusta on..

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  1.02.2013     kello on 16:45 ---
a. En tullut tälle palstalle halutakseni mitään erityishuomioita enkä erityisasemaa.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta, entäs jos se HALUTAAN sinulle antaa?  ;)

Stara:
Kaarinalle;
- "parempi kertarytinä, kuin ainainen kitinä", eli purat kerralla mieltäsi painavat asiat, saat sitten "synninpäästön" ja aloitat uuden elämän. Ei se sen vaikeampaa ole.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View