Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

"Siniset vuoret"

<< < (7/10) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  2.02.2013     kello on 20:13 ---mutta annetaan jokaisen kirjoitella tavallaan
olkoot pilkku , yhdyssana, tai muita virheitä
niin eiköhän me jokainen kuitenkin ymmärretä
SITÄ SANOMAA , MITÄ JOKAINEN TARKOITTAA  ?
ei niistä kannata  AINA OLLA huomauttamassa
vai mitä mieltä olette ?
eihän  tänne kohta uskalla txt:a muut kuin oikein ÄIDINKIELENOPETTAJA T  ???

--- Lainaus päättyy ---

Kukaan ei ole virheetön, joten siitä ei pidä tehdä numeroa. Kuten Raamatussakin sanotaan "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?" (tämän laitoin siksi että se kuvaa noiden virheiden  kommentoijaa, en uskonnollisista syistä. Uskonnosta puhuminen kun on kielletty tällä foorumilla).

Pitäisit ennemminkin rikkautena sitä että kirjoitat sentään oikeaa Suomalaista murretta, etkä valita epäolennaisuuksista Thumb

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  2.02.2013     kello on 20:21 ---Kukaan ei ole virheetön, joten siitä ei pidä tehdä numeroa. Kuten Raamatussakin sanotaan "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?" (tämän laitoin siksi että se kuvaa noiden virheiden  kommentoijaa, en uskonnollisista syistä. Uskonnosta puhuminen kun on kielletty tällä foorumilla).

Pitäisit ennemminkin rikkautena sitä että kirjoitat sentään oikeaa Suomalaista murretta, etkä valita epäolennaisuuksista Thumb

--- Lainaus päättyy ---

:-* just näin
ja nyt vois varmaankin erottaa tämä  oikeinkirjotus jutska 
pois Kaarinan aloitteesta
hänellä
kun käsittelee tuo otsikko ihan muuta 
kuin oikein kirjoitusta :)

Jgahpir:
Voi vain kompata kaikkea edellä sanottua, ja toivon että jatkat etruski ynnä muita matka juttuja, sitten kun aika on. Blogissa tai täällä.

Sinisistä vuorista pitää sanoa, että tiedän tarkkaan kokemuksen. "Omat" siniset vuoret on lapissa ja niistä viljelen samoja kuvia kyllästyksiin asti. Saunan jälkeen kuistilla tehdään aina hurjempia suunnitelmia pitkin horisonttia.
Olen käynyt näistä joka laella ja aina siellä löytyy uudet siniset kaihota... Mutta väitän että jotain siitä matkalta myös jää. Kuvia  ;)
http://karavaanari.org/index.php?action=gallery;sa=view;id=1045

MatsOnni:
Aika vie terveyden, verottaja vie rahat, mutta kokemuksia ei vie kukaan! Kerätkäämme siis niitä kukin omalla tavallamme ja jaetaan muillekin sillä tavalla kuin itselle on luontaista.

Rauzi:
No katoppa. Kaarinahan se on löytänyt orgiin. Hyvä

Mitä tulee tuohon mitä sanoit neuvonnastasi mikä on oikeaa matkailua...
Ällös ollos huolissasi. Minä olen paras asiantuntija siitä mikä mulle on oikeaa.. Leirintämatkailua.

Kyllä noita sun juttuja lukis ja kuvia kattelis. Jos et täällä jotain omaa niin lyö omille sivuilles ja linkitä tänne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View