Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Automaattinen lämmityskytkin?

<< < (2/17) > >>

LMC-99:
Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan?

Arvaa olisinko kysymyksen heittänyt jos olisi kello.. ;)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.02.2011     kello on 21:47 ---Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan?

--- Lainaus päättyy ---

Eipä siitä kellosta ole paljon hyötyä, jos on epäsäännölliset vaunulla käynnit, kuten minulla.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.02.2011     kello on 22:52 ---Eipä siitä kellosta ole paljon hyötyä, jos on epäsäännölliset vaunulla käynnit, kuten minulla.

--- Lainaus päättyy ---

No eipä tietenkään silloin. Tuli vain mieleen, jos vaunulla käydään viikottain.

LMC-99:

No niin tässä lisää tietoa asiasta, josta lähdin ensin kysymään.

Muutamalta elekrtoalan ihmiseltä kyselleenä sain semmoisia vastauksia kuten ..ovat rakentaneet gsm kännykästä kyseisen laitteen, ei kuulemma kovin vaikea homma?

Tässä yksi markkinoilla oleva joka toimii 12v mutta hintava mielestäni.

http://www.celotron.com/new/indexsf.htm

Lisätietoa pukkaa asiasta ajoittain s-postiin,mutta ajattelin laittaa tähän väliaika tietoa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.02.2011     kello on 20:28 ---No oikeastaan olisi tarkoitus kysyä semmoista ,että onko jollain tiedossa tai taitoa, miten saisi kätevästi auton lämpiämään, jos ei ole sähköä saatavilla, eli kaasu lämmitys päälle ilman että tarvii olla jonkun painamassa primuksen on/off kytkintä fyysisesti?

Eli semmoinen kaukokäynnistys systeemi..

Matkantekoa helpottaisi jos auton saisi edes 12tuntia aijemmin lämpiämään, ennen kuin itse astuu vankkuriin.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt kun luin tekstisi tarkkaan niin huomasin, että sinulla on ilmeisesti Aquaflex-lämmitin. Empä ole tuota koskaan ajatellut Aquaflexin suhteen. Nyt on pöydällä yksi pannu niin voinkin hieman tutkia tuota asiaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View