Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Automaattinen lämmityskytkin?

(1/17) > >>

LMC-99:
No oikeastaan olisi tarkoitus kysyä semmoista ,että onko jollain tiedossa tai taitoa, miten saisi kätevästi auton lämpiämään, jos ei ole sähköä saatavilla, eli kaasu lämmitys päälle ilman että tarvii olla jonkun painamassa primuksen on/off kytkintä fyysisesti?

Eli semmoinen kaukokäynnistys systeemi..

Matkantekoa helpottaisi jos auton saisi edes 12tuntia aijemmin lämpiämään, ennen kuin itse astuu vankkuriin.

Turhan Höpöttäjä:
Nyt on asian tuntijat varmaankin tuutimassa, kun ei kukaan kommentoi. Ymmärtääkseni on olemassa semmonen vastaanotin, kun siihen soittaa, niin silloin se ohjaa releen vetämään ja sitten releen kautta pannulle ohjaus.  ::)

Jushi69:
Olen itse aloittanut jo kyselyn samantapaisesta systeemistä.Mutta mulla tosin on käytössä jäykkäsähkö.
http://karavaanari.org/index.php/topic,637.msg8073.html#msg8073
Seuraile tuota.

K.E.V:
Niin, noilla kaikilla ei saa kaasupuolta starttaamaan. Siellä JUSHI:n  linkissä lisätietoa

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.02.2011     kello on 20:28 ---No oikeastaan olisi tarkoitus kysyä semmoista ,että onko jollain tiedossa tai taitoa, miten saisi kätevästi auton lämpiämään, jos ei ole sähköä saatavilla, eli kaasu lämmitys päälle ilman että tarvii olla jonkun painamassa primuksen on/off kytkintä fyysisesti?

Eli semmoinen kaukokäynnistys systeemi..

Matkantekoa helpottaisi jos auton saisi edes 12tuntia aijemmin lämpiämään, ennen kuin itse astuu vankkuriin.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö siinä Primuksessa ole viikkokelloa jolla sen saa päälle haluttuun aikaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View