Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Automaattinen lämmityskytkin?
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.02.2011 kello on 17:17 ---Nyt kun luin tekstisi tarkkaan niin huomasin, että sinulla on ilmeisesti Aquaflex-lämmitin. Empä ole tuota koskaan ajatellut Aquaflexin suhteen. Nyt on pöydällä yksi pannu niin voinkin hieman tutkia tuota asiaa.
--- Lainaus päättyy ---
-Niin muuten onkin Aguaflex, toivottavasti tuo ei johtanut kenenkään ajatusta asiasta hakoteille..!
Edit: lainaus korjattu, Ylläpito
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.02.2011 kello on 08:20 ----Niin muuten onkin Aguaflex, toivottavasti tuo ei johtanut kenenkään ajatusta asiasta hakoteille..!
Edit: lainaus korjattu, Ylläpito
--- Lainaus päättyy ---
Ei johda, mietin sitä vaan, että mihin kaukokäynnistys Aquaflexissä kytketään, mutta taisi jo selvitä minulle. ;)
LMC-99:
Ei johda, mietin sitä vaan, että mihin kaukokäynnistys Aquaflexissä kytketään, mutta taisi jo selvitä minulle.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastausta..jos tuo asia ratkeaa.
Kännyköistä taisi mainita joka niitä oli rakennellut, merkin ja mallinkin mutta ei kai se ole ongelma vaikka en niitä muista.
mjo33400:
Aquaflexin osalta kytkentä on selvä, mutta se mitä kaukokäynnistystä haluaa käyttää tai tehdä itse on toinen juttu. Toivottavasti ei mennyt ohi aiheen. :-[
LMC-99:
Aquaflexin osalta kytkentä on selvä, mutta se mitä kaukokäynnistystä haluaa käyttää tai tehdä itse on toinen juttu. Toivottavasti ei mennyt ohi aiheen.
-Tuosta kaukokäynnistyksest ä..itse olin vain ajatuksissa jumittunut kännykkään, kun en muusta ymmärrä.
Näissä elektroonisissa asioissa ymmärrykseni on samaa tasoa, kuin sian ymmärrys pohjantähdestä.
-Eli jos haluan auton lämpimäksi vaivattomasti niin soitto no:xxx ja naks, lämmitys alkas.
-Kaavat ja ohjeet tee se itse miehelle, olis kova sana.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta