rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Käykää kurkkaamassa (blogi Saksan, Hollannin ja Belgian reissusta)  (Luettu 6978 kertaa)

• Vieras
  • Upea blogi, miu maun mukkaan tehty, turha jaarittelu jätetty pois, pääasiat ja kuvat esitetty fiksusti, osoite ja hintatiedot hyvät.
    Luin yhdeltä istumalta ja matkakuume 39,4.  Lisää tällaista,esim. joltakin itäkautta Kroatiaan menneeltä.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.10.2025 kello on 20:42
    Hienoa luettavaa ja ehkä sieltä ainakin yksi käyntikohdekin löytyi ensi kesälle, kun reitti suuntautuu osittain samalle suunnalle  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    Mukava kertomus kuvien kera..tässä pääsi ihan siivellä matkaan mukaan ..ktos.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
    Lisää tällaista,esim. joltakin itäkautta Kroatiaan menneeltä.

Kiitosta palautteesta! Ja juuri samalta suunnalta toivon juttua kehiin.

Hienoa luettavaa ja ehkä sieltä ainakin yksi käyntikohdekin löytyi ensi kesälle, kun reitti suuntautuu osittain samalle suunnalle  Thumb

Itselle jäi parhaiten mieleen yksittäisistä kohteista Liberty Park Overloon, jos vaan lähelle osuu niin ilman muuta kannattaa poiketa. Tottakai Amsterdam ja Brügge, Damissa menisi viikko kevyesti ihan vaan istukellessa ja ihmisiä katellessa...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:44
    • viva la France
    Käyty lukemassa. Ja tuleville reissuille vihjeenä, että Bruggen naapuri kaupunki Gent on varmaan yhtä hieno jollein hienompi. Ja kesällä siellä on Gent festivaali joka on aivan ehdoton blues diggaajalle.  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:23
    Käyty lukemassa. Ja tuleville reissuille vihjeenä, että Bruggen naapuri kaupunki Gent on varmaan yhtä hieno jollein hienompi. Ja kesällä siellä on Gent festivaali joka on aivan ehdoton blues diggaajalle.  :)

Ja onhan siellä yxi klassikko...   http://www.gent-wevelgem.be/

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Sain luettua Matsin jutun läpi, hieno tarina.  Olit näköjään kirjoittanut juttuja koneelle pitkin matkaa, ilmankos tietoa oli.
    Kuvat tyypillista MatsOnni - luokkaan varsinkin nuo Hollannin kukkakuvat !

Erityisesti jäi mieleeni tuo Grännan kohta paluumatkalla ja siinä tutustuminen Visingsön saareen.  Siellä Näs´ssä minäkin olen käynyt ja viettänyt itseasiassa kesän. 1960 - luvulla kieltä oppimassa!

Ja kävimme Grännassa lautasatamassa myös Tanskan matkallamme muutama vuosi sitten.

;D

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
    Joo, kopsasin vaan matkapäiväkirjasta ja vähän muokkailin. Kuvien liittäminen valmiiseen tekstiin oli pikkasen hankalaa.
    Pituudesta yksi meidän pojista sanoi että jos teksti on tarkoitettu yleisesti luettavaksi niin ei jokaista vessareissua kannata erikseen mainita  :(
    Samalla huomautti ettei sitten parane julkaista sitä reissua kun käytiin hänen kanssaa Berliinissä jalkapalloa katsomassa  :)

Paljon mulla on vielä sen ulkoasun kanssa säätämistä, mutta vähitellen... En esim. oikein osaa hyödyntää sitä reunapalkkia niin kuin Wine. 

En oikein itekkään tiedä, mikä viehtymys mulla on siihen Grännaan, jotenkin vaan sinne tulee pysähdyttyä usein varsinkin ylöspäin tullessa. Kaunis pikku kylähän se on, mutta ei ainut reitillä.

• Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:10
    • Autossa on pyörät
    Samoin me melkein aina pysähdymme. Ajamme 9 km sinne Ödeshögin suuntaan ja Getingaryds campingille. Siellä on kiwaa ihailla auringonlaskua järven takana ja olla hiljaisuudessa  Thumb

• Vieras
  • Kiitos, tulen seuraamaan. Hyvä ja mukava alku sinulla. :)

Itse olen aina rakastanut lukea ihmisten matkakertomuksia, ne jo ovat suuria rikkauksia, kokea enempi elämästä ja matkailusta. Netti on pullollaan mitä ihmellisempiä blogeja, aiheita laidasta laitaan. Itse olen jo varmaan vuoden pohtinut aihetta, miksen minäkin alkaisi pitämään matkablogia mutta mutta,.. siinä on juuri tuo yksityisyys. Miten osaan pitää puheliaana "lörpöttävänä" ihmisenä rajan, etten kirjoita puolelle mailmalle kaikkea, vaikkapa juuri "vessakäyntejä". :) Voihan sitä kyllä vain omaksi iloksi kirjoitella ja pitää salaisena blogina.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    Nimettömänähän voi kirjoitella melkein mistä vaan. :D

Tunnistetiedot vaan pois, jos niin haluaa. Helppoa kuin heinänteko.

• Vieras
  • Aloitettu jo on blogin tekeminen mutta sitä en tiedä onko koskaan julkaisukelpoinen mutta mukavaa puuhaa itseni iloksi. :) 

Sitä mietin että onkohan minulla kuvien ottaminen karannut vähän käsistä?? Paljonko muut ottaa kuvia?
    Minä olen ottanut vuoden aikana reilu 10 000 kuvaa.  :o Olenkohan normaali vain vähän poikkeava?  >:(
    Eli suuri urakka on käydä ensin nuo läpi, ovat kyllä eri kansioissa, eivät sikin sokin mutta asiallista taitaisi olla poistaa huonot kuvat poi. No, sitten kun alkaa käymään vaikka viimeisintä Italian matkan 2655 kuvaa läpi ja siitä vaikka valitsee 100 kuvaa niin on aika vaikea tehtävä??? Taitaa tuossa urakassa aikaa vierähtää. :laugh:

Tietääkö joku miksi jotkut käyttävät blogeissaan vain jonkun asian/paikan linkkiosoitetta, ei suoraa linkkiä? Voihan linkkiäkin käyttää, vai?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:44
    • viva la France
    Aina ne kuvat pitäisi samana päivänä blokkailla pois, mutta kun...

Sitten kun tulee kotiin, niin ...kele pääsee kun näkee määrän.

Joskus on onnistunut matkalla jo karsimaan :)