Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Only in Kajana :)

<< < (8/22) > >>

tsahkali:
Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, miksi rajoittimet on säädetty 89:ään, vaikka kuorma-autolla saa ajaa vain 80??   ::)

ihaa:
kaasullahan se heittelehtimään lähteneen kärryn saa oikaistua, eli turvallisuuden takiahan se 9 km/h siellä taitaa olla.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.01.2013     kello on 08:58 ---kaasullahan se heittelehtimään lähteneen kärryn saa oikaistua, eli turvallisuuden takiahan se 9 km/h siellä taitaa olla.

--- Lainaus päättyy ---

Meinaat, että siitähän se oikee niinkun Konginkankaalla...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.01.2013     kello on 08:49 ---Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, miksi rajoittimet on säädetty 89:ään, vaikka kuorma-autolla saa ajaa vain 80??   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, jos nopeusrajoitus on 80km/h, niin se onkin 85km/t  ja 100km/h onkin 108km/h.  ::) ::) ::)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.01.2013     kello on 09:01 ---Meinaat, että siitähän se oikee niinkun Konginkankaalla...

--- Lainaus päättyy ---

Mitä kuskeja tunnen niin ovat pienen heiton saaneet korjattua, heiltä minä tuon oikaisun olen kuullut, minun rekkakokemuksella inttiajoilta en pysty sanomaan oikeneeko se sitten oikeasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View