Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
tsahkali:
Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, miksi rajoittimet on säädetty 89:ään, vaikka kuorma-autolla saa ajaa vain 80?? ::)
ihaa:
kaasullahan se heittelehtimään lähteneen kärryn saa oikaistua, eli turvallisuuden takiahan se 9 km/h siellä taitaa olla.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.01.2013 kello on 08:58 ---kaasullahan se heittelehtimään lähteneen kärryn saa oikaistua, eli turvallisuuden takiahan se 9 km/h siellä taitaa olla.
--- Lainaus päättyy ---
Meinaat, että siitähän se oikee niinkun Konginkankaalla...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.01.2013 kello on 08:49 ---Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, miksi rajoittimet on säädetty 89:ään, vaikka kuorma-autolla saa ajaa vain 80?? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Voisiko joku, joka ei ole insinööri, nyt vihdoin kertoa, jos nopeusrajoitus on 80km/h, niin se onkin 85km/t ja 100km/h onkin 108km/h. ::) ::) ::)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 31.01.2013 kello on 09:01 ---Meinaat, että siitähän se oikee niinkun Konginkankaalla...
--- Lainaus päättyy ---
Mitä kuskeja tunnen niin ovat pienen heiton saaneet korjattua, heiltä minä tuon oikaisun olen kuullut, minun rekkakokemuksella inttiajoilta en pysty sanomaan oikeneeko se sitten oikeasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta