Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 30.01.2013 kello on 22:45 ---Ei se 80 km/h ylimenevä nopeus ole ollenkaan niin paha kuin luuletkaan.Pitää vaan uskaltaa painaa... 8) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Eikä sekään oikeastaan niin paha ole, jos pikkusen hönössä ajelee. Ohittaminenkin on paljon helpompaa, ja normaali pulliainenkin uskaltaa paremmin.
Oot kyllä siinä oikeassa, ettei me näillä asenteella taitaisi päästä Insinööriajosta nykyään läpi.
Ostetaanko Jussi mopoautot? ;D
ihaa:
Mä kun ajan sitä todellista 83 km/h nopeutta 80 km/h alueella ja kun tuossa 5-tiellä on suhteellisen kova rekkaliikenne jo aamu viiden aikaan niin todella harvoin joku rekkakuski yrittää hiillostaa minua ajamaan kovempaa ja ovat aika hyvin jättävät myös sen turvavälinkin...mut ta tuolla 5-tiellähän nyt onkin niitä kameroita.
Mun puolesta noita kameroita saisi olla vaikka lisääkin, ei haittaa kun ei ole kiire.
Alan:
On tässä kauas päästy bensavarkaista... ;D
Poliisin sakotuskynnys on 8 km/h + 3 km/h. Eli max. 90 km/h jos ajaa niin virkavalta ei ainakaan sakota, saattaa kyllä sanoa soo, soo!
Toinen juttu on, miten nopeus soveltuu keli- ja liikenneolosuhteisi in. Aika harvoin on rekkain kanssa ongelmia ollut, silloin ovat olleen rajoittimen kiertäneitä. 1 promille niistäkin kuskeista on reikäpäitä, yhden hullun olen tavannutkin kerran.
ihaa:
Mutta ei kai se haittaa jos juttu lähtee sivuraiteille, vai haittaako se ?
Eikös se niin ollut että asiajutut kuten korjaus ja huolto on niitä joita ei sotketa turhanpäiväisellä löpinällä. :-\
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.01.2013 kello on 07:53 ---Mutta ei kai se haittaa jos juttu lähtee sivuraiteille, vai haittaako se ?
Eikös se niin ollut että asiajutut kuten korjaus ja huolto on niitä joita ei sotketa turhanpäiväisellä löpinällä. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Oliskin, naapurinkumminkaima ltajuttujakuulleita trolleja nekin puolillaan ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta